Золотарьова Тетяна Вікторівна
Золотарьова Тетяна Вікторівна
СумДПУ імені А.С. Макаренка, ННІПП, кафедра корекційної та інклюзивної освіти
Підтверджена електронна адреса в sspu.sumy.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Прямі та обернені процеси між системами «особистість» і «дефект» у дітей з психофізичними порушеннями
ТВ Золотарьова
Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали І обл. наук.-практ.ї …, 2010
32010
ХАРАКТЕРИСТИКА ДИСИПАТИВНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СТРУКТУР, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ У СИСТЕМАХ «ОСОБИСТІСТЬ» І «ДЕФЕКТ»
ТВ Золотарьова
Ministry of Education and Science of Ukraine National Pedagogical Drahomanov …, 2015
22015
Пізнавально-творча самореалізація молодших школярів із ДЦП і стан сформованості їх емоцій, волі, інтересів, потреб, цілей, мотивів і мотивації
ТВ Золотарьова
СумДПУ імені АС Макаренка, 2016
12016
Взаємодія вчителя й учня під час застосування синергетичної технології управління вертикальними процесами у системах особистість і дефект
ТВ Золотарьова
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка …, 2013
12013
Управління вертикальними процесами у системах особистість і дефект людей з психофізичними порушеннями
ТВ Золотарьова
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка …, 2012
12012
Горизонтальні зв’язки у системах «особистість» і «дефект» у дітей з психофізичними порушеннями
ТВ Золотарьова
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2010
12010
Кореляція вертикальних процесів у системах «особистість» і «дефект» у дітей з психофізичними порушеннями
ТВ Золотарьова
СумДПУ імені АС Макаренка, 2010
12010
Методика стимулювання гіперкомпенсації порушень
ТВ Золотарьова
СумДПУ імені АС Макаренка, 2017
2017
Проблема формування вмінь молодших школярів із ДЦП на основі детерміністичної наукової освітньої парадигми
Т Золотарьова
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 254-269, 2016
2016
Вплив детерміністичної наукової освітньої парадигми на співвідношення систем особистість і дефект молодших школярів із ДЦП
Т Золотарьова
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 247-264, 2016
2016
МЕТОДИКА СТИМУЛЮВАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ ПОРУШЕНЬ
ТВ Золотарьова
Ministry of Education and Science of Ukraine Kamyanets-Podilsky Ivan Ohyenko …, 2016
2016
МЕТОДИКА СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ КОМПОЗИЦІЇ В ПРОЦЕСІ ТЕМАТИЧНОГО МАЛЮВАННЯ
ТВ Золотарьова
Ministry of Education and Science of Ukraine Kamyanets-Podilsky Ivan Ohyenko …, 2016
2016
Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання і мислення під час розвивальної роботи з …
ТВ Золотарьова
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 72, 2015
2015
Вплив мікроструктури методики опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час розвивальної роботи з …
ТВ Золотарьова
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3-15, 2015
2015
Схематичне зображення структури систем «особистість» і «дефект»: гносеологічний аспект
ТВ Золотарьова
2013
Динаміка рівнів утворення дисипативних функціональних структур у молодших школярів з ДЦП
ТВ Золотарьова
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013
2013
Методика опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів
ТВ Золотарьова
2013
Утворення функціональних систем під час застосування синергетичної технології управління вертикальними процесами у системах особистість і дефект
ТВ Золотарьова
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012
2012
Нелінійний корекційний діалог: перша група питань прийому співпраці
ТВ Золотарьова
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка …, 2011
2011
Фрактальність корекційного процесу
ТВ Золотарьова
2011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20