Олександра Братко
Олександра Братко
Доцент, Західноукраїнський національний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингова політика комунікацій
ОС Братко
Братко ОС Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник.-Тернопіль …, 2006
502006
Маркетинговий аналіз/За ред. доктора економічних наук, професора ДА Штефанича
Д Штефанич, О Братко, О Дячун, Н Лагоцька, Р Окрепкий
Тернопіль: Економічна думка.–2011.–267 с, 2011
72011
Маркетинговий аналіз: Навчальний посібник
АД Штефанич, ОС Братко, ОД Дячун, НЗ Лагоцька
За редакцією д. е. н., професора Штефанича ДА–Тернопіль: Економічна думка, ТНЕУ, 2012
62012
Трансформація ринку маркетингових комунікацій в Україні під впливом глобалізаційних процесів
ОС Братко, ОФ Мигаль
Sciences of Europe, 2017
32017
Внутрішній маркетинг в системі управління персоналом
Н Мазур, О Братко
Тернопіль, ТНЕУ, 2016
22016
Сутність маркетингового аналізу товарної політики
ОС Братко, НЗ Лагоцька
Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал.–2012.–№ 1 …, 2012
12012
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
С Інна, Б Олександра
Innovational Processes of Economic, Social and Cultural Development …, 2021
2021
PEST-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ТРЕНДІВ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДИНГУ
Б Олександра, Н Мазур
Innovational Processes of Economic, Social and Cultural Development …, 2021
2021
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
О Степанчук, Б Олександра
Innovational Processes of Economic, Social and Cultural Development …, 2021
2021
ОЦІНКА ЛОЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
ОС Братко, ЮА Ладзь
Sciences of Europe, 35-39, 2021
2021
СУЧАСНІ ТРЕНДИ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДИНГУ
ОС Братко, ІО Блажей, ГП Пеляк
Економічний простір, 79-83, 2020
2020
SOCIO-ECONOMIC INEQUALITY IN THE EUROPEAN UNION
ОС Братко, ІМ Прус
Sciences of Europe, 3-6, 2020
2020
ТРАНСФОРМАЦІЯ СВІТОВОГО РИНКУ ПРАЦІ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
ОС Братко, НС Мазур
International relations, part “Economic sciences” 1 (20), 2019
2019
Сучасні прийоми маркетингу у сфері швидкого харчування
ОС Братко, П Дячун
Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку …, 2019
2019
Consumer behavior trends in Ukraine under rapid technological change
ОС Братко, ОФ Мигаль, ІО Блажей
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки».№ 8 (28 …, 2019
2019
Маркетингові стратегії при виході на зарубіжні ринки
ОС Братко, Л Дзісяк
Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку …, 2018
2018
Комунікативна політика підприємства в умовах маркетингу 4.0
ОС Братко, К Беркета
Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку …, 2018
2018
Розробка та просування торгівельної матки на зарубіжних ринках
ОС Братко, ХД Запісоцька
Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку …, 2018
2018
Теоретичні аспекти управління бізнес-процесами підприємства
О Братко, Ю Войтенко
Тернопіль, ТНЕУ, 2017
2017
Transformation of marketing communications market in Ukraine under the influence of globalization
OS Bratko, OF Myhal
Sciences of Europe, 2017
2017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20