Підписатись
Віра Харагірло
Віра Харагірло
Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти
Підтверджена електронна адреса в umo.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Conditions for the Development of Psychological and Pedagogical Competence of Teachers of Vocational (Professional and Technical) Education
NS Alla Lukіianchuk, Vira Kharahirlo, Oleksandr Sakhno, Galyna Tataurova-Osyka
Linguistics and Culture Review 5 (ТОМ. 5 № S3 (2021)), 678-696., 2021
182021
Сутність і структура готовності до інноваційної діяльності педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти
ВЄ Харагірло
Імідж сучасного педагога, 34-38, 2018
42018
Школа педагогічного коучингу як інноваційна модель підвищення кваліфікації педагогів у системі безперервної професійної освіти
АВ Денисова, ВЄ Харагірло
Актуальнi питання гуманiтарних наук 1 (37), 281-287, 2021
32021
Національне виховання здобувачів освіти на сучасному етапі
ВЄ Харагірло
Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, 2020
32020
Психолого-педагогічні аспекти корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки
ВЄ Харагірло
БІНПО, 2020
22020
Школа педагогічного коучингу як компетентнісна модель професійного розвитку сучасного фахівця
ВВ Сидоренко, ВЄ Харагірло, ОО Нежинська, НГ Торба
БІНПО, 2021
12021
Потенціал розвитку ринку професійних (професійно-технічних) освітніх послуг в Україні
Л Горошкова, В Харагірло, Є Хлобистов
12020
Показники індивідуалізації професійного розвитку педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти засобами інформаційних технологій
ЛЄ Коваль, ВЄ Харагірло
Інноваційна педагогіка 1 (19), 132-139, 2019
12019
Умови розвитку готовності педагогів професійних навчальних закладів до інноваційної діяльності
ВЄ Харагірло
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2016
12016
Моделювання інноваційної діяльності педагогів професійної школи
ВЄ Харагірло
Вісник післядипломної освіти, 192-200, 2014
12014
Педагогічні умови професійного розвитку педагогічних працівників закладів професійної освіти
ВЄ Харагірло
РОЗВИТОК НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗП (ПТ …, 0
1
«Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти»
ВЄ Харагірло
2022
ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК СТИМУЛ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
ВЄ Харагірло
Рекомендовано Вченою радою Білоцерківського інституту неперервної …, 2022
2022
УМОВИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ВЄ Харагірло
«Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної …, 2022
2022
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ БРЕНД ПЕДАГОГА-ПРОФЕСІОНАЛА
ВЄ Харагірло
«Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної, 358, 2021
2021
Анастасія ДЕНИСОВА
В ХАРАГІРЛО
АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 2021281, 2021
2021
Інноваційні педагогічні технології у професійній діяльності педагогів ЗП (ПТ) О
ВЄ Харагірло
БІНПО, 2021
2021
Моделювання механізмів узгодження інтересів сторін у процесі підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти
Л Горошкова, В Харагірло, Є Хлобистов
2021
Професійно-технічна освіта як драйвер сталого розвитку регіонів
Є Дец, Л Горошкова, В Сидоренко, М Слезак, Д Тарасенко, ...
2020
Розвиток професійних (предметних) компетентностей педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти: збірник робочих навчальних програм
ВВ Сидоренко, АБ Єрмоленко, АВ Денисова, ВЄ Харагірло, ...
Агроосвіта, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20