Conditions for the Development of Psychological and Pedagogical Competence of Teachers of Vocational (Professional and Technical) Education NS Alla Lukіianchuk, Vira Kharahirlo, Oleksandr Sakhno, Galyna Tataurova-Osyka Linguistics and Culture Review 5 (ТОМ. 5 № S3 (2021)), 678-696., 2021 | 18 | 2021 |
Сутність і структура готовності до інноваційної діяльності педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти ВЄ Харагірло Імідж сучасного педагога, 34-38, 2018 | 4 | 2018 |
Школа педагогічного коучингу як інноваційна модель підвищення кваліфікації педагогів у системі безперервної професійної освіти АВ Денисова, ВЄ Харагірло Актуальнi питання гуманiтарних наук 1 (37), 281-287, 2021 | 3 | 2021 |
Національне виховання здобувачів освіти на сучасному етапі ВЄ Харагірло Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, 2020 | 3 | 2020 |
Психолого-педагогічні аспекти корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки ВЄ Харагірло БІНПО, 2020 | 2 | 2020 |
Школа педагогічного коучингу як компетентнісна модель професійного розвитку сучасного фахівця ВВ Сидоренко, ВЄ Харагірло, ОО Нежинська, НГ Торба БІНПО, 2021 | 1 | 2021 |
Потенціал розвитку ринку професійних (професійно-технічних) освітніх послуг в Україні Л Горошкова, В Харагірло, Є Хлобистов | 1 | 2020 |
Показники індивідуалізації професійного розвитку педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти засобами інформаційних технологій ЛЄ Коваль, ВЄ Харагірло Інноваційна педагогіка 1 (19), 132-139, 2019 | 1 | 2019 |
Умови розвитку готовності педагогів професійних навчальних закладів до інноваційної діяльності ВЄ Харагірло Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2016 | 1 | 2016 |
Моделювання інноваційної діяльності педагогів професійної школи ВЄ Харагірло Вісник післядипломної освіти, 192-200, 2014 | 1 | 2014 |
Педагогічні умови професійного розвитку педагогічних працівників закладів професійної освіти ВЄ Харагірло РОЗВИТОК НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗП (ПТ …, 0 | 1 | |
«Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти» ВЄ Харагірло | | 2022 |
ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК СТИМУЛ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ВЄ Харагірло Рекомендовано Вченою радою Білоцерківського інституту неперервної …, 2022 | | 2022 |
УМОВИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВЄ Харагірло «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної …, 2022 | | 2022 |
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ БРЕНД ПЕДАГОГА-ПРОФЕСІОНАЛА ВЄ Харагірло «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної, 358, 2021 | | 2021 |
Анастасія ДЕНИСОВА В ХАРАГІРЛО АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 2021281, 2021 | | 2021 |
Інноваційні педагогічні технології у професійній діяльності педагогів ЗП (ПТ) О ВЄ Харагірло БІНПО, 2021 | | 2021 |
Моделювання механізмів узгодження інтересів сторін у процесі підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти Л Горошкова, В Харагірло, Є Хлобистов | | 2021 |
Професійно-технічна освіта як драйвер сталого розвитку регіонів Є Дец, Л Горошкова, В Сидоренко, М Слезак, Д Тарасенко, ... | | 2020 |
Розвиток професійних (предметних) компетентностей педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти: збірник робочих навчальних програм ВВ Сидоренко, АБ Єрмоленко, АВ Денисова, ВЄ Харагірло, ... Агроосвіта, 2020 | | 2020 |