Еляна Анатоліївна Данілавічютє
Еляна Анатоліївна Данілавічютє
ст. наук. сп., зав. відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПНУ
Підтверджена електронна адреса в ispukr.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник
АА Колупаєва, ЕА Данілавічютє, СВ Литовченко
«АТОПОЛ», 2012
722012
Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі. Навчально-методичний посібник
ЕА Данілавічютє, СВ Литовченко
«АСК», 2012
702012
Закономірності виникнення, сутність та місце інклюзії у єдиній системі освіти в Україні
ЕА Данілавічютє
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання 1 (65), 2013
132013
Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивниму середовищі
ЕА Данілавічютє
Особлива дитина: навчання і виховання 3 (87), 7-19, 2018
122018
Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
МА Порошенко, АА Колупаєва, МВ Ярошук, ОМ Таранченко, ...
Всеукраїнська благодійна організація «Благодійний фонд Порошенка», 2018
52018
Програмне забезпечення процесу опанування англійської мови учнями 1–4 та 5 класів із тяжкими порушеннями мовлення
Е Данілавічютє
Особлива дитина: навчання і виховання, 30-40, 2014
42014
Нейродинамічна основа моделювання мовлення та дрібної моторики в контексті комплексної технології надання допомоги при ДЦП
Е Данілавічютє
Особлива дитина: навчання і виховання, 8-16, 2015
32015
Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі
Е Данілавічютє
Особлива дитина: навчання і виховання 4 (89), 53-64, 2018
22018
Концептуальні засади вивчення порушень письма з позицій діяльнісного підходу
ЕА Данілавічютє
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 82-92, 2010
22010
Взаємодія педагогічної теорії і практики
ЕА ДАНІЛАВІЧЮТЄ
Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 2020
2020
Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору
ЕА Данілавічютє
Симоненко ОІ, 2019
2019
Психолінгвістика правопису у контексті сучасного підручника для школярів із тяжкими порушеннями мовлення
ЕА Данілавічютє
Проблеми сучасного підручника, 109-122, 2016
2016
Навчальні програми:«Англійська мова» для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (8-10 клас)
ЕА Данілавічютє
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2016
2016
Психолингвистика правописания в контексте современного учебника для школьников с тяжелыми нарушениями речи
ЕА Данілавічютє
Проблеми сучасного підручника, 109-122, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–14