Підписатись
Тетяна Мішустіна, Мішустіна Т.С. (Mishustina T)
Тетяна Мішустіна, Мішустіна Т.С. (Mishustina T)
доцент, Університет імені Альфреда Нобеля, duan.edu.ua
Підтверджена електронна адреса в duan.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дослідження споживчих переваг і лояльності споживачів для досягнення маркетингових цілей компанії
ВМ Шевченко, ТС Мішустіна, АА Бондаренко
Академічний огляд, 69-80, 2019
122019
The impact of innovative development on the competitiveness of enterprises
N Hurzhyi, T Mishustina, T Kulinich, I Dashko, L Harmider, I Taranenko
Postmodern Openings 12 (4), 141-152, 2021
82021
Дослідження товарної політики підприємства харчової промисловості як основа її оптимізації
ТС Мішустіна, ТО Чехранова
Ефективна економіка, 2014
72014
Маркетингове забезпечення попередньої стадії інноваційного процесу промислового підприємства
ВА Ткаченко, ТС Мішустіна
Академічний огляд, 98-108, 2013
52013
Нематеріальні активи підприє мства та місце торговельної марки
ТС Мішустіна
Академічний огляд. Науково-практичний журнал, вип 2, 74-76, 2003
52003
Внутрішнє позиціонування торговельної марки за лояльністю персоналу
ТС Мішустіна
Академічний огляд, 70-76, 2014
42014
Значення торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємства
ТС Мішустіна
Текст] Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму, 4, 2011
42011
Інтелектуальний капітал як фактор конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
ТС Мішустіна
Європейський вектор економічного розвитку, 113-123, 2010
42010
Trends in digital marketing in the context of information society development
V Shevchenko, I Taranenko, S Yaremenko, T Mishustina, O Poprotskyy, ...
Postmodern Openings 13 (2), 448-460, 2022
32022
Шляхи вдосконалення системи управління операційною діяльністю торговельного підприємства
ТС Мішустіна, ІБ Пробко
Європейський вектор економічного розвитку, 60–69-60–69, 2017
32017
Маркетингова концепція підтримки конкурентоспроможності торговельної марки машинобудівного підприємства
ТС Мішустіна
Ефективна економіка, 2015
32015
Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства
ТС Мішустіна, АЮС Філалі
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2013
32013
Економічний механізм маркетингу: зб. завдань для практ. занять та самост. роботи
ТС Мішустіна
Дн-ськ: Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, 2012
32012
Конкурентоспроможність торговельних марок машинобудівних підприємств України
ТС Мішустіна
НТУ" ХПІ", 2012
32012
Розвиток інтелектуального капіталу та підвищення конкурентоспроможності України в умовах глобалізації за рахунок інновацій
ТС Мішустіна
Бюллетень Международного Нобелевского экономического форума, 220-228, 2010
32010
Trends in Digital Marketing in the Context of the Develop-ment of Information Society
V Shevchenko, I Taranenko, S Yaremenko, T Mishustina, O Poprotskyy, ...
LUMEN Publishing, 2023
22023
Методика оцінки конкурентоспроможності торговельної марки машинобудівного підприємства
ТС Мішустіна
Європейський вектор економічного розвитку. Економічні науки, 110–119-110–119, 2014
22014
Filali Ansari US Loyalnist personalu yak osnova upravlinnya korporativnou torgivelnou markou promislovogo pidpriemstva
TS Mishustina
S. 48–55, 2013 r, 2013
22013
S.(2012)‘Konkurentospro-mozhnist'torhovel'nykh marok mashynobudivnykh pidpryyemstv Ukrayiny
T Mishustina
Visnyk natsional'noho tekhnichnoho universytetu «KhPI 13, 57-63, 2012
2*2012
Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємства
ТС Мішустіна
ДВНЗ" УжНУ", 2012
22012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20