Follow
Вікторія Стеценко
Вікторія Стеценко
Національний університет харчових технологій
Verified email at nuft.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Корпоративна соціальна відповідальність підприємств в умовах пандемії
ВА Стеценко, ЮВ Березова
Галицький економічний вісник 63 (2), 243-250, 2020
122020
Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства
НП Скригун, ВА Стеценко, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 153-157, 2011
82011
Методологічний підхід до визначення збалансованості маркетингового комплексу підприємства
V Stetsenko
Економічний часопис-ХХІ, 22-25, 2013
62013
Методи підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємства
ВА Стеценко, ОІ Рябко
42018
Формування споживчих переваг продуктів харчування, що замовляються з доставкою
ОО Соколова, ВА Стеценко
URL: http://pev. kpu. zp. ua/journals/2018/6_11_uk/55. pdf (дата звернення …, 2018
32018
Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловості
ВА Стеценко
22014
Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу
ВА Стеценко
22013
Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників
НМ Соломянюк, ВА Стеценко
Економіка і регіон, 112-115, 2012
22012
Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
СВ Ткачук, ВА Стеценко, СА Стахурська, ВО Стахурський
Формування ринкових відносин в Україні, 87-95, 2019
12019
Система маркетинга услуг: сущность и взаимодействие составляющих
СВ Ткачук, ВА Стеценко, СА Стахурская, ВА Стахурский
Формирование рыночных отношений в Украине, 87-95, 2019
12019
Фармакологическая модуляция HSP70-зависимых механизмов эндогенной нейропротекции в условиях пренатальной хронической алкоголизации цереброкурином и тиоцетамом
ЕП Соколик, ВА Стеценко, ВО Стеценко, ОП Соколик
Олимп, 2015
12015
Збалансованість маркетингової діяльності підприємства
ВА Стеценко
12014
Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості
ВА Стеценко
12014
Теоретико-методичні засади розрахунку коефіцієнта збалансованості маркетингового комплексу
ВА Стеценко
12014
Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу
ВА Стеценко
12013
Research of the balancing of the components of the marketing mix
V Stetsenko
12013
Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю
ВА Стеценко
12012
Вплив цереброкурину та тіоцетаму на апоптотичну загибель нейронів СА-1 зони гіпокампу в умовах пренатальної алкогольної інтоксикації
В Стеценко, О Єгоров
ЗНУ, 2012
12012
Актуальні стратегії електронної торгівлі підприємств в умовах пандемії
Т Полуда, В Стеценко
Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального …, 2020
2020
Засоби підвищення ефективності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг
КО Галенко, ВА Стеценко
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20