Follow
Oleh Burdyak
Oleh Burdyak
Other namesOleg Burdyak, Олег Бурдяк, Олег Мирославович Бурдяк
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Verified email at chnu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Розвиток туристичного бізнесу регіону
ІМ Школа, ОМ Бурдяк
Чернівці: Книги – ХХІ, 2007
77*2007
Стратегія розвитку підприємств невиробничої сфери регіону. Монографія
О Бурдяк, ІМ Школа
Чернівці: Книги – ХХІ, 2008
172008
Клієнтоорієнтована логістика в інтернет-торгівлі
ОМ Бурдяк
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 222-228 http://www …, 2018
22018
  Маркетинг регіонів туристично-рекреаційного призначення 
ОМ Бурдяк, ГО О.
 IV Міжнародна науково-практична конференція ”Маркетинг та логістика в …, 2002
22002
Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств
ОМ Бурдяк
Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича, 1997
2*1997
Адаптація маркетингової комунікаційної політики торговельних підприємств до умов пандемії COVID-19
О Бурдяк, І Черданцева
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Чернівці, 2020
12020
Сучасна глобальна економічна криза та її прояви у країнах Європи
ОМ Бурдяк
12014
Світові економічні кризи та їх наслідки
ОМ Бурдяк
Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. Праць. Економіка …, 2014
12014
Теоретико-методологічні підходи до аналізу антикризової політики держави
О Бурдяк
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 168-182, 2014
12014
Значення маркетингових комунікацій у діяльності некомерційних організацій
О Бурдяк, В Вардеванян
Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів, 27-28, 2022
2022
Economic and legal approaches to balancing the development of the transport and logistics system
O Burdyak, I Panchenko, E Derkach, R Havrylyuk, N Kovalenko
University of Almería, 2021
2021
Marketing communications: innovative approaches to their formation and application tools
O Burdyak
Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie., 2020
2020
Адаптація маркетингової комунікаційної політики торговельних підприємств до умов пандемії COVID-19
O Burdyak, I Cherdantseva
Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія …, 2020
2020
ЗАСТОСУВАННЯ SMM-РЕКЛАМИ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
ОМ БУРДЯК, РВ ФЕРБЕЙ
Рекомендовано до друку науково-технічною радою Хмельницького національного …, 2020
2020
Інновації в управлінні комплексом маркетингових комунікацій ресторану
ОМ Бурдяк, БІ Михайлівна
"Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України" XIV …, 2019
2019
Економічні виміри гібридної війни
О Бурдяк
Національна і регіональна безпека в умовах інформаційної війни. Збірник …, 2018
2018
Usage of Internet services in strategic marketing
ОМ Бурдяк, O Burdyak
Studium Europy Srodkovwej I Wschodnie, 69-81, 2018
2018
Краудфандинг як засіб реклами
ОМ Бурдяк, АВ Шимко
XІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та …, 2017
2017
Інформаційне забезпечення зовнішньоекономічного співробітництва у транскордонних регіонах
ОМ Бурдяк, ОВ Бурдяк
Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток прикордонних регіонів у …, 2017
2017
Turbulence as a significant factor of modern economic processes: Theoretical aspects Турбулентність як важливий чинник сучасних економічних процесів: теоретичні аспекти
ОМ Бурдяк
Studium Europy srodkowej i wschodniej., S. 46-56., 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20