Підписатись
Калина Луцій
Калина Луцій
ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана"
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Еволюція концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економіки
КМ Луцій
Видавничий дім" Гельветика", 2015
212015
Formation of organizational economic mechanism of marketing based partnership between enterprises
Y Larina, K Lutsii
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 96-107, 2018
32018
Моделювання обсягів споживання м’ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств
ЯС Ларіна, КМ Луцій
Економіка АПК, 82-91, 2018
12018
Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів
КМ Луцій
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2017
12017
Аналіз кон'юнктури ринку продукції м'ясопереробних підприємств
ЛК М.
Актуальні проблеми економіки 1, С. 39–51., 2018
2018
Маркетинг партнерських відносин м'ясопереробних підприємств
КМ Луцій
2018
ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЛЕКСА МАРКЕТИНГА ПАРТНЕРСКИХ ОТНОШЕНИЙ МЯСОПЕРЕРАБАТЫВАЮЩИХ ПРЕДПРИЯТИЙ НА ОСНОВЕ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ РЫНКА
ЯС Ларіна, КМ Луцій
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 36-44, 2018
2018
Моделирование объёмов потребления мясопродуктов как основа формирования стратегий и комплексов маркетинга мясоперерабатывающих предприятий
ЯС Ларіна, КМ Луцій
Международный научно-производственный журнал" Экономика АПК", 82-91, 2018
2018
The current state of development of the meat products industry in Ukraine
K Lutsiy
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i …, 2017
2017
Розвиток інтеграційних зв’язків у м’ясопродуктовому підкомплексі
КМ Луцій
Причорноморські економічні студії, 69-72, 2017
2017
Формування лояльності на основі партнерських відносин
ЛК М.
Маркетинг і логістика в агробізнесі, 45-47, 2016
2016
Зміцнення взаємовідносин з покупцями як успішний і ефективний спосіб здійснення підприємницької діяльності
ЛК М.
Маркетинг і цифрові технології, 108-110, 2016
2016
Поведінка підприємств-партнерів в конфліктних ситуаціях
ЛК М.
Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation …, 2016
2016
Особливості формування стратегічного партнерства підприємств
ЛК М.
Глобальний економічний простір: детермінанти розвитку, 36-38, 2016
2016
Передумови формування маркетингу партнерських відносин
Modern Transformation of Economics and Management in the Era of …, 2016
2016
Маркетинг партнерських відносин як ефективний напрямок розвитку підприємства
ЛК М.
Сучасні міжнародні відносини: проблеми та розвиток, 71-72, 2015
2015
Формування маркетингу партнерських відносин як стратегічний напрям розвитку сільськогосподарських підприємств
ЛК М.
Актуальні проблеми наук про життя та природокористування, 179-180, 2015
2015
Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесу
КМ Луцій
Організаційний комітет, 95-96, 2015
2015
A new role of marketing and communication technologies in business and society: local and global aspects: collective monograph
YS Larina, MS Molodozhenia, M Karkalíková, VY Nusinov, V Adamovska, ...
St. Louis, Missouri: KHUSAR Group, 2015
2015
МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ЕФЕКТИВНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
КМ Луцій
Матеріали друкуються в авторській редакції., 71, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20