Follow
Єжижанська Тетяна Yezhyzhanska Tetiana
Єжижанська Тетяна Yezhyzhanska Tetiana
Київський університет імені Бориса Грінченка, Факльтет журналістики
Verified email at kubg.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
ТС Єжижанська, МП Осадча
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2012
202012
Основні підходи до вивчення комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
192010
ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи
ТС Єжижанська
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 62-68, 2015
142015
Бренд видавництва як продукт комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки Українська академія друкарства, 238-248, 2017
122017
Проблеми комунікації у художньому тексті
ТС Єжижанська
Волинськиий національний університет імені Лесі Українки, 2012
122012
Візуальна комунікація
Т Єжижанська
Інформація, комунікація, суспільство, 25-28, 2012
12*2012
Періодичні видання для дітей: комунікаційний аспект
Т ЄЖИЖАНСЬКА
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах, 231-231, 2009
92009
Лідери думок як суб’єкти й інструменти комунікації видавництва
ТС Єжижанська
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2017
82017
Роль PR-комунікації для стратегічного розвитку видавництва
ТС Єжижанська
Соціальні комунікації: теорія і практика, 87-91, 2017
72017
Корпоративні комунікації як стратегічний напрям діяльності організації
Т Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2009
62009
Book PR: do readers influence on the communication of publishing company?
T Yezhyzhanska, T Krainikova, L Masimova
Innovative Marketing, 66-77, 2019
4*2019
Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Т Єжижанська
Вісник книжкової палати, 5-12, 2018
42018
Models of TV news layout: Different types of marketing narrative
ТС Єжижанська, ТС Крайнікова, Д Теленков
Innovative Marketing, 117-130, 2022
32022
Media behavior of youth in the COVID-19 pandemic in Ukraine
T Krainikova, E Krainikov, T Yezhyzhanska
Innovative Marketing, 94-108, 2021
32021
Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі
ТС Єжижанська
Інтегровані комунікації= Integrated communications, 20-26, 2018
32018
Читачі як суб’єкти комунікації книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі
TS Yezhyzhanska
Актуальні питання масової комунікації, 35-46, 2018
32018
PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції
ТС Єжижанська
Інтегровані комунікації, 35-43, 2017
32017
ПАРАДИГМИ МИСЛЕННЯ МЕДІАСПОЖИВАЧА: СУТЬ І РОЛЬ У МЕДІАСПОЖИВАННІ
ТС Єжижанська
Соціальні комунікації: теорія і практика, 44, 2016
22016
Інформаційно-комунікаційна діяльність сучасних видавництв
ТС Єжижанська
Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції …, 2016
22016
Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі
ТС Єжижанська
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 38-42, 2015
22015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20