Підписатись
Єжижанська Тетяна Yezhyzhanska Tetiana
Єжижанська Тетяна Yezhyzhanska Tetiana
Київський університет імені Бориса Грінченка, Факльтет журналістики
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
ТС Єжижанська, МП Осадча
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2012
192012
Основні підходи до вивчення комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
192010
ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи
ТС Єжижанська
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 62-68, 2015
142015
Бренд видавництва як продукт комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки Українська академія друкарства, 238-248, 2017
122017
Проблеми комунікації у художньому тексті
ТС Єжижанська
Волинськиий національний університет імені Лесі Українки, 2012
122012
Візуальна комунікація
Т Єжижанська
Інформація, комунікація, суспільство, 25-28, 2012
12*2012
Періодичні видання для дітей: комунікаційний аспект
Т ЄЖИЖАНСЬКА
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах, 231-231, 2009
92009
Лідери думок як суб’єкти й інструменти комунікації видавництва
ТС Єжижанська
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2017
82017
Роль PR-комунікації для стратегічного розвитку видавництва
ТС Єжижанська
Соціальні комунікації: теорія і практика, 87-91, 2017
72017
Корпоративні комунікації як стратегічний напрям діяльності організації
Т Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2009
62009
Book PR: do readers influence on the communication of publishing company?
T Yezhyzhanska, T Krainikova, L Masimova
Innovative Marketing, 66-77, 2019
4*2019
Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Т Єжижанська
Вісник книжкової палати, 5-12, 2018
42018
Models of TV news layout: Different types of marketing narrative
ТС Єжижанська, ТС Крайнікова, Д Теленков
Innovative Marketing, 117-130, 2022
32022
Media behavior of youth in the COVID-19 pandemic in Ukraine
T Krainikova, E Krainikov, T Yezhyzhanska
Innovative Marketing, 94-108, 2021
32021
Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі
ТС Єжижанська
Інтегровані комунікації= Integrated communications, 20-26, 2018
32018
Читачі як суб’єкти комунікації книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі
TS Yezhyzhanska
Актуальні питання масової комунікації, 35-46, 2018
32018
PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції
ТС Єжижанська
Інтегровані комунікації, 35-43, 2017
32017
ПАРАДИГМИ МИСЛЕННЯ МЕДІАСПОЖИВАЧА: СУТЬ І РОЛЬ У МЕДІАСПОЖИВАННІ
ТС Єжижанська
Соціальні комунікації: теорія і практика, 44, 2016
22016
Інформаційно-комунікаційна діяльність сучасних видавництв
ТС Єжижанська
Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції …, 2016
22016
Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі
ТС Єжижанська
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 38-42, 2015
22015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20