Підписатись
Марія Турчина (Побережна)
Марія Турчина (Побережна)
доцент кафедри економіки праці та менеджменту, Національний університет харчових технологій
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Адміністративний менеджмент: конспект лекцій
СП Дунда, МП Побережна
НУХТ, 2013
242013
Комунікаційна стратегія: основні поняття та визначення
МП Побережна
Управління сучасним підприємством: матеріали ІХ-ї Міжнародої …, 2013
182013
Електронні канали комунікації: функції, переваги, недоліки
МП Побережна
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 174-180, 2012
152012
Ідентифікація впливу інформаційної системи на фактори зовнішнього та внутрішнього середовища організації
МП Побережна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2009
52009
Архетип трікстера та його інтерпретація в українській музичній культурі кінця XX ст.–початку XXI ст.
МО Турчина
32023
Роль комунікативного менеджменту у системі менеджменту персоналу підприємства харчової промисловості
Л Мазник, О Драган, М Турчина
Економіка та суспільство, 2022
32022
Маркетингова комунікаційна політика: основні поняття та визначення
МП Побережна
URL: http://dspace. nuft. edu. ua/jspui/bitstream/123456789/1556/1/MARKETING …, 2012
32012
Комунікаційні стратегії забезпечення стратегічного розвитку підприємств хлібопекарсь кої галузі
МП Побережна
Київ, 2014. URL: http://dspace. nuft. edu. ua/bitstream/123456789/190 33/1 …, 0
3
Бізнес-комунікації: основні поняття: Мат. 77 наук. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів [«Наукові здобутки молоді–вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті …
МП Побережна
Ч. ІІІ, 357, 0
3
ВИБІР КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАЛЕЖНО ВІД СТАДІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
МП Побережна
ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, 149, 2015
22015
Інтерактивне навчання: основні поняття та визначення
МП Побережна
Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес: Міжнар. наук …, 2015
22015
Аналіз ринку хліба і хлібобулочних виробів України та надання пропозицій щодо покращення конкурентної позиції ПАТ Київхліб на досліджуваному ринку
МП Побережна
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 104-111, 2014
22014
Маркетингові проєкти: сутність та класифікація
І Бойко, М Турчина, О Тур
Bulletin of Sumy National Agrarian University, 19-25, 2023
12023
ВИБІР КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТОКУ ПІДПРИЄМСТВА
ОВТ М. П. Турчина, І. А. Бойко
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 21 (Вип. 3 (52 …, 2022
1*2022
Вплив євроінтеграційного процесу на експортно-імпортну політику України
ОВ Тур
12019
Фактори, що впливають на розвиток виробничого потенціалу підприємства
О Високос
12014
Комунікативний менеджмент в управлінні ризиками соціальної прозорості інформаційних систем підприємства
ЛВ Мазник, ОІ Драган, МП Турчина
РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ 21 (3 (52)), 390-402, 2022
2022
Теоретичні та методичні засади визначення і формування комунікаційної стратегії підприємства.
МП Турчина
Сучасний менеджмент у вирішенні проблем розвитку підприємств харчової …, 2022
2022
CRM-СТРАТЕГІЯ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
МП Побережна
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ І ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, 55, 2017
2017
43. СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
МП Побережна
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ТА ПЕРЕРОБНОЇ …, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20