Підписатись
Марія Турчина (Побережна)
Марія Турчина (Побережна)
доцент кафедри економіки праці та менеджменту, Національний університет харчових технологій
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Адміністративний менеджмент: конспект лекцій
СП Дунда, МП Побережна
НУХТ, 2013
232013
Електронні канали комунікації: функції, переваги, недоліки
МП Побережна
92012
Комунікаційна стратегія: основні поняття та визначення
МП Побережна
82013
Ідентифікація впливу інформаційної системи на фактори зовнішнього та внутрішнього середовища організації
МП Побережна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2009
52009
Маркетингова комунікаційна політика: основні поняття та визначення
МП Побережна
32012
Бізнес-комунікації: основні поняття: Мат. 77 наук. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів [«Наукові здобутки молоді–вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті …
МП Побережна
Ч. ІІІ, 357, 0
3
Архетип трікстера та його інтерпретація в українській музичній культурі кінця XX ст.–початку XXI ст.
МО Турчина
22023
Інтерактивне навчання: основні поняття та визначення
МП Побережна
22015
Комунікаційні стратегії забезпечення стратегічного розвитку підприємств хлібопекарської галузі
МП Побережна
22014
Аналіз ринку хліба і хлібобулочних виробів України та надання пропозицій щодо покращення конкурентної позиції ПАТ Київхліб на досліджуваному ринку
МП Побережна
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 104-111, 2014
22014
Вибір комунікаційної стратегії залежно від стадії життєвого циклу комунікаційного розвитку підприємства хлібопекарської галузі
МП Побережна
22013
Сутність інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень
МП Побережна
22010
Вплив євроінтеграційного процесу на експортно-імпортну політику України
ОВ Тур
12019
Фактори, що впливають на розвиток виробничого потенціалу підприємства
О Високос, МП Побережна
12014
Бізнес-комунікації: основні поняття
МП Побережна
12011
Інформаційний менеджмент: основні поняття та визначення
МП Побережна
12011
МАРКЕТИНГОВІ ПРОЄКТИ: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ
І Бойко, М Турчина, О Тур
Bulletin of Sumy National Agrarian University, 19-25, 2023
2023
ВИБІР КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТОКУ ПІДПРИЄМСТВА
ОВТ М. П. Турчина, І. А. Бойко
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 21 (Вип. 3 (52 …, 2022
2022
Комунікативний менеджмент в управлінні ризиками соціальної прозорості інформаційних систем підприємства
ЛВ Мазник, ОІ Драган
2022
Теоретичні та методичні засади визначення і формування комунікаційної стратегії підприємства.
МП Турчина
Сучасний менеджмент у вирішенні проблем розвитку підприємств харчової …, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20