Власенко Олена Павлівна; Vlasenko Оlena (ORCID: 0000-0002-2231-1104)
Власенко Олена Павлівна; Vlasenko Оlena (ORCID: 0000-0002-2231-1104)
Поліський національний університет, кафедра маркетингу, факультет економіки та
Підтверджена електронна адреса в znau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління трансакційними витратами в агробізнесі
ОП Власенко
Житомирський Національний Агроекологічний Університет, 2009
252009
Концептуальні засади управління трансакційними витратами в агробізнесі
ОП Власенко
Економіка: проблеми теорії та практики, 1305-1314, 2009
142009
Управління трансакційними витратами в агробізнесі
ВВ Зіновчук, ОП Власенко
Management theory and studies for rural business and infrastructure …, 2009
112009
Управлiння трансакцiйними витратами в агробiзнесi
ОП Власенко
72009
Управління трансакційними витратами в агробізнесі: стан та перспективи
ОП Власенко
Наука й економіка Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного …, 2008
72008
Управлiння трансакцiйними витратами в агробiзнесi
ВВ Зiновчук, ОП Власенко
Management theory and studies for rural business and infrastructure …, 2009
62009
Концептуальнi засади управлiння трансакцiйними витратами в агробiзнесi
ОП Власенко
Продуктивнiсть агропромислового виробництва: науково-практичний збiрник …, 2009
42009
Походження та склад трансакційних витрат в агробізнесі
ОП Власенко
Вісник ДАУ, 202-210, 2006
42006
CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК
ОП Власенко
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 107-116, 2013
32013
Капіталізація галузі бджільництва: ідентифікація і напрями реалізації
ОМ Яценко
Сталий розвиток аграрного сектора економіки: зб. наук. пр. Харків. НАУ, 284-291, 2004
32004
Класифікація трансакційних витрат підприємства
ОП Власенко
Таврійський науковий вісник, 380-385, 2007
22007
THE DIGITAL TRANSFORMATION OF MARKETING TECHNOLOGIES: COOPERATIVE VECTOR
O Vlasenko, О Budnik
12020
ТРАНСАКЦІЙНІ ВИТРАТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ THE TRANSACTION COSTS OF MARKETING ACTIVITIES OF ENTERPRISES OF AGRIBUSINESS
ОП Власенко
Електронне наукове фахове видання, 53, 2018
12018
Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку
ОП Власенко
Вісник ЖНАЕУ, 27, 2010
12010
Кооперація як інструмент управління трансакційними витратами в агробізнесі
ВВ Зіновчук
Вісник ДАУ, 25, 2009
12009
Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
ОП Власенко, ЛВ Тарасович, ОМ Буднік
Економіка та держава, 33-37, 2021
2021
Розробка комплексних рішень для маркетингу освітніх послуг у закладі вищої освіти
ОП Власенко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2021
2021
Цифрова трансформація механізму державного регулювання національної економіки в умовах ринку
ОП Власенко, ВП Якобчук, ЛІ Симоненко
Інвестиції: практика та досвід, 81-86, 2021
2021
Маркетинг як детермінанта розвитку сільського підприємництва
ОП Власенко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2020
2020
МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА РОЗПОДІЛУ: ТРАНСАКЦІЙНИЙ АСПЕКТ
ОП Власенко
Інфраструктура ринку, 62-66, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20