Підписатись
Власенко Олена Павлівна; Vlasenko Оlena (ORCID: 0000-0002-2231-1104)
Власенко Олена Павлівна; Vlasenko Оlena (ORCID: 0000-0002-2231-1104)
Поліський національний університет, кафедра маркетингу, факультет економіки та
Підтверджена електронна адреса в polissiauniver.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління трансакційними витратами в агробізнесі
ОП Власенко
Житомирський Національний Агроекологічний Університет, 2009
282009
Сутність та особливості довготривалого безробіття в Україні
Т Черниш, О Власенко
Україна: аспекти праці, 8-12, 2006
202006
Концептуальні засади управління трансакційними витратами в агробізнесі
ОП Власенко
Економіка: проблеми теорії та практики, 1305-1314, 2009
192009
Інвестиційна діяльність страхових компаній в Україні: проблеми та перспективи
EV Makarenko
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2010
14*2010
Управління трансакційними витратами в агробізнесі
ВВ Зіновчук, ОП Власенко
Aleksandras Stulginskis university, Lithuania, 2009
142009
Управлiння трансакцiйними витратами в агробiзнесi
ОП Власенко
72009
Управління трансакційними витратами в агробізнесі: стан та перспективи
ОП Власенко
Наука й економіка Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного …, 2008
72008
Цифрова трансформація механізму державного регулювання національної економіки в умовах ринку
ОП Власенко, ВП Якобчук, ЛІ Симоненко
Інвестиції: практика та досвід, 81-86, 2021
62021
Управлiння трансакцiйними витратами в агробiзнесi
ВВ Зiновчук, ОП Власенко
Management theory and studies for rural business and infrastructure …, 2009
62009
Цифрова трансформація маркетингових технологій: кооперативний вектор
ОП Власенко, ЕП Власенко, ОМ Буднік, ОН Будник
Житомирський національний агроекологічний університет, 2020
52020
Концептуальнi засади управлiння трансакцiйними витратами в агробiзнесi
ОП Власенко
Продуктивнiсть агропромислового виробництва: науково-практичний збiрник …, 2009
52009
Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів
ОП Власенко
Вісник ЖНАЕУ 2 (1 (28)), 73-80, 2011
42011
Походження та склад трансакційних витрат в агробізнесі
ОП Власенко, ЕП Власенко
Державний вищий навчальний заклад «Державний агроекологічний університет», 2006
42006
CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК
ОП Власенко
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 107-116, 2013
32013
Капіталізація галузі бджільництва: ідентифікація і напрями реалізації
ОМ Яценко, ОН Яценко, ОП Власенко, ЕП Власенко, ОВ Захаріна, ...
Харківський національний аграрний університет ім. ВВ Докучаєва, 2011
32011
Кооперація як інструмент управління трансакційними витратами в агробізнесі
ВВ Зіновчук, ВВ Зиновчук, ОП Власенко, ЕП Власенко
Житомирський національний агроекологічний університет, 2009
32009
Зелений маркетинг як спосіб життя
М Бєлопольський, О Власенко, Н Зіновчук, А Лесь, М Окландер, ...
Zinovchuk V., Paceviciute A, 154, 2023
22023
Formation of Marketing Concept of Rural Economic Development
T Liudmyla, Y Maryna, V Olena, S Bohdan, K Liubov
International Conference on Business and Technology, 445-453, 2020
22020
The digital transformation of marketing technologies: cooperative vector
O Vlasenko, О Budnik
Scientific Horizons 6 (91), 42-51, 2020
22020
Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку
ОП Власенко, ЕП Власенко
Житомирський національний агроекологічний університет, 2010
22010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20