Pypenko Iryna; Пипенко Ірина Сергіївна; Pypenko I.; Пипенко І.С.
Pypenko Iryna; Пипенко Ірина Сергіївна; Pypenko I.; Пипенко І.С.
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене hneu.net
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Щодо інноваційного потенціалу як складової інноваційної активності підприємств
Т Гринько, І Пипенко
Економіст. Науковий журнал, 2010
292010
Потенціал і розвиток підприємства
ВІ Довбенко, ВМ Мельник, ІС Пипенко
192010
Соціальний потенціал як функція інноваційної моделі економічного розвитку підприємства [Електронний ресурс]
ФІ Євдокимов, МВ Губська, ІС Пипенко
Маркетинг: теорія і практика, 2008
132008
Training of Future Specialists in Higher Educational Institutions
YB Melnyk, IS Pypenko
International journal of science annals, 4-11, 2018
102018
Сучасне розуміння потенціалу підприємства
V Shinkarenko, O Kryvoruchko, I Pypenko
Экономика транспортного комплекса, 2011
102011
Innovative potential of modern specialist: The essence and content
Y Melnyk, I Pypenko
Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation, 9-16, 2017
62017
Управління маркетинговими можливостями підприємства : монографія
ВГ Шинкаренко, ОМ Криворучко, ІС Пипенко
52011
Social and economic foundation of the implementation of blockchain-based systems of digital assets in developing countries
AA Kud, IS Pypenko
International journal of education and science, 42-42, 2018
42018
Пипенко І. С. Формування системи показників оцінювання потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 99-111, 2015
4*2015
Пипенко І. С. Сутність та особливості елементного складу потенціалу АТП
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 162-170, 2013
4*2013
Пипенко І. С. Обґрунтування складу потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 17-25, 2012
4*2012
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формування стратегій їх використання : навч. видання
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
Євромедія, 2009
42009
Пипенко І. С. Маркетингові можливості підприємства як об’єкт управління
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр. 12, 76-85, 2007
4*2007
Пипенко І. С. Процес формування потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу, 61-71, 2013
32013
Система об’єктів маркетингових досліджень
ВГ Шинкаренко, ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу 6, 5-11, 2003
3*2003
Потенціал і розвиток автотранспортного підприємства : навч. посіб. для студ. екон. спец. ВНЗ, викл., менеджерів, економістів
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
ХНАДУ, 2015
22015
Пипенко І. С. Потенціал підприємства як об’єкт управління
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 89-105, 2015
2*2015
Пипенко І. С. Процес оцінювання потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр. 23, 111-124, 2014
2*2014
Теоретичні основи управління маркетинговими можливостями підприємства
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр. 14, 19-27, 2009
2*2009
Методичний підхід до оцінки маркетингових можливостей підприємства
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: зб. наук. пр …, 2009
22009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20