Pypenko Iryna; Пипенко Ірина Сергіївна; Pypenko I.; Пипенко І.С.
Pypenko Iryna; Пипенко Ірина Сергіївна; Pypenko I.; Пипенко І.С.
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене hneu.net
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Social and economic foundation of the implementation of blockchain-based systems of digital assets in developing countries
AA Kud, IS Pypenko
International Journal of Education and Science, 2018
152018
Training of Future Specialists in Higher Educational Institutions
YB Melnyk, IS Pypenko
International Journal of Science Annals, 2018
142018
Сучасне розуміння потенціалу підприємства
V Shinkarenko, O Kryvoruchko, I Pypenko
Экономика транспортного комплекса, 2011
112011
Innovative potential of modern specialist: The essence and content
Y Melnyk, I Pypenko
Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation, 9-16, 2017
82017
Управління маркетинговими можливостями підприємства : монографія
ВГ Шинкаренко, ОМ Криворучко, ІС Пипенко
82011
Genesis of IT Economy: from Cryptocurrency to Digital Asset
IS Pypenko, AA Kud
International Journal of Education and Science 2 (2), 56, 2019
72019
Пипенко І. С. Формування системи показників оцінювання потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 99-111, 2015
4*2015
Пипенко І. С. Сутність та особливості елементного складу потенціалу АТП
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 162-170, 2013
4*2013
Пипенко І. С. Обґрунтування складу потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 17-25, 2012
4*2012
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формування стратегій їх використання : навч. видання
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
Євромедія, 2009
42009
Пипенко І. С. Маркетингові можливості підприємства як об’єкт управління
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр. 12, 76-85, 2007
4*2007
Процес формування потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу, 61-71, 2013
32013
Система об’єктів маркетингових досліджень
ВГ Шинкаренко, ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу 6, 5-11, 2003
3*2003
Pypenko I. S. Digital Product: The Essence of the Concept and Scopes
IS Pypenko
International Journal of Education and Science 2 (4), 56, 2019
2*2019
Запровадження педагогічної логістики у вищій школі
Ю Мельник, І Пипенко
Науковий вісник Льотної академії. Сер. : Педагогічні науки. зб. наук. пр. 1 …, 2017
22017
Потенціал і розвиток автотранспортного підприємства : навч. посіб. для студ. екон. спец. ВНЗ, викл., менеджерів, економістів
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
ХНАДУ, 2015
22015
Пипенко І. С. Потенціал підприємства як об’єкт управління
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр., 89-105, 2015
2*2015
Пипенко І. С. Процес оцінювання потенціалу підприємства
ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр. 23, 111-124, 2014
2*2014
Теоретичні основи управління маркетинговими можливостями підприємства
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
Економіка транспортного комплексу : зб. наук. пр. 14, 19-27, 2009
2*2009
Методичний підхід до оцінки маркетингових можливостей підприємства
ОМ Криворучко, ІС Пипенко
Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: зб. наук. пр …, 2009
22009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20