Юлія Вікторівна Зимбалевська (Yuliia Zymbalevska)
Юлія Вікторівна Зимбалевська (Yuliia Zymbalevska)
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua
НазваниеПроцитированоГод
Брендинг на підприємствах легкої промисловості в умовах глобалізації
ЮВ Зимбалевська
Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. Київ, 2014. 19 с.: табл, 2014
42014
Специфіка практичного брендингу в легкій промисловості України
ЮВ Зимбалевська, ЛК ЯЦИШИНА
Вісник Хмельницького національного університету 3 (5), 70-74, 2009
32009
Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості
ЮВ Зимбалевська
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 149-156, 2013
22013
Реалізація бренд-стратегій операторами ринку білизни/ЮВ Зимбалевська/Вісник Хмельницького національного університету
ЮВ Зимбалевська
Економічні науки, 158, 2010
22010
Брендинг сучасного дизайнерського одягу
О Ольшанська, Ю Зимбалевська
Актуальні проблеми сучасного дизайну, 2018
2018
Концепція національного брендингу України, що ґрунтується на іміджі її регіонів
ЮВ Зимбалевська
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємства
ЮВ Зимбалевська
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2017
2017
ПРОБЛЕМИ PR-ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ УКРАЇНИ
МА Міненко, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт V …, 2016
2016
ЕФЕКТИВНИЙ МЕРЧЕНДАЙЗИНГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ
ОВ Чередниченко, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт V …, 2016
2016
Еvent-marketing як іструмент маркетингових комунікацій
ДВ Чегренець, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
PR як засіб формування ідентичності бренду
КО Попков, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Нетрадиційні інструменти брендингу
АМ Пічкур, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketing
ЮВ Рамандаш, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Організаційно-економічні критерії формування сили бренду
ЛК Яцишина, ЮВ Зимбалевська
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 219-225, 2016
2016
Роль слоганів у формуванні брендів
ВО Кравченко, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Брендинг на українських підприємствах ринку транспортних послуг
ЮВ Зимбалевська, АС Ящук
Економічний простір, 124-135, 2015
2015
Значення цінності бренду
ЮВ Зимбалевська, НВ Геселева, МО Ормонов
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
2015
Тенденції та перспективи розвитку української галузі глобальних брендів
ЮВ Зимбалевська, ЛК Яцишина
Економіка та держава, 90-92, 2010
2010
РЕАЛІЗАЦІЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЙ ОПЕРАТОРАМИ РИНКУ БІЛИЗНИ
ЮВ ЗИМБАЛЕВСЬКА
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–19