Юлія Вікторівна Зимбалевська (Yuliia Zymbalevska)
Юлія Вікторівна Зимбалевська (Yuliia Zymbalevska)
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Специфіка практичного брендингу в легкій промисловості України
ЮВ Зимбалевська, ЛК Яцишина
Вісник Хмельницького національного університету 3 (5), 70-74, 2009
52009
Брендинг на підприємствах легкої промисловості в умовах глобалізації
ЮВ Зимбалевська
Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. Київ, 2014. 19 с.: табл, 2014
42014
Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості
ЮВ Зимбалевська
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 149-156, 2013
22013
Тенденції та перспективи розвитку української галузі глобальних брендів
ЮВ Зимбалевська, ЛК Яцишина
Економіка та держава, 90-92, 2010
22010
Реалізація бренд-стратегій операторами ринку білизни/ЮВ Зимбалевська/Вісник Хмельницького національного університету
ЮВ Зимбалевська
Економічні науки, 158, 2010
22010
Створення рекламної кампанії на основі тригерів
АР Гончаренко, ЮВ Зимбалевська
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного …, 2020
2020
Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампанії
СВ Бондар, ЮВ Зимбалевська
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного …, 2020
2020
Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послуг
ЮВ Зимбалевська, ОО Матвєєв
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного …, 2020
2020
Цифрові технології маркетингу в управлінні брендом банку
ЮВ Зимбалевська
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019
2019
Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництва
МП Денисенко, ОВ Ольшанська, АО Мельник, НП Борецька, ІП Мігус, ...
ТОВ" ДКС центр", 2019
2019
РОЛЬ БРЕНДИНГУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ВИЩІЙ ОСВІТІ
ЮВ Зимбалевська
Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного …, 2018
2018
Брендинг сучасного дизайнерського одягу
ОВ Ольшанська, АВ Ольшанская, ЮВ Зимбалевська
Київський національний університет технологій та дизайну, 2018
2018
Концепція національного брендингу України, що ґрунтується на іміджі її регіонів
ЮВ Зимбалевська
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємства
ЮВ Зимбалевська
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2017
2017
ПРОБЛЕМИ PR-ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ УКРАЇНИ
МА Міненко, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт V …, 2016
2016
ЕФЕКТИВНИЙ МЕРЧЕНДАЙЗИНГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ
ОВ Чередниченко, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт V …, 2016
2016
Event-marketing як іструмент маркетингових комунікацій
ДВ Чегренець, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
PR як засіб формування ідентичності бренду
КО Попков, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Нетрадиційні інструменти брендингу
АМ Пічкур, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketing
ЮВ Рамандаш, ЮВ Зимбалевська
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20