Підписатись
Олександр Михайлович Тімонін
Олександр Михайлович Тімонін
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Підтверджена електронна адреса в hneu.net
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання: монографія
ОМ Ястремська, ОМ Тімонін, КО Тімонін, ЕН Ястремская, АМ Тимонин, ...
ХНЕУ, 2013
682013
Операційний менеджмент у системі управління організацією навчальної дисципліни «Операційний менеджмент»: навчальний посібник Ч. 2
ВЙ Іванова, ОМ Тімонін, КВ Ларіна
Харків: вид. ХНЕУ, 2011
302011
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ОМ Тімонін
Х.: ВД «ІНЖЕК, 2008
212008
Концептуальні засади управління підприємством як економічною системою: монографія
ВО Коюда, ВА Коюда
ХНЕУ, 2007
162007
Стратегічні цілі і моделі ефективної діяльності підприємства: навчальний посібник
МА Сіроштан, ВІ Потапов, МІ Білявцев, СІ Олійник, ОМ Тимохін
Харків.: Око,–1999, 2017
82017
Креативність як чинник інноваційної діяльності підприємств
ОМ Тімонін, ЮМ Сиваш
Причорноморські економічні студії, 177-181, 2016
72016
Обґрунтування механізму реалізації технічного переозброєння промислових підприємств
ОМ Тімонін, КВ Ларіна
Научно-технический сборник. Коммунальное хозяйство городов, 158-171, 2006
72006
Стратегії маркетингу: навчальний посібник
ОМ Тімонін
Х.: Око, 1999
41999
Маркетинг: навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601" Менеджмент"
ОМ Тімонін, ОА Небилиця, АМ Тимонин, ЕА Небылица
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
22015
Стратегічне планування розвитку підприємства
О Тімонін, Є Шевченко
Рекомендовано до друку на засіданні Вченої ради Харківського національного …, 2019
2019
Управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства
ОМ Тімонін
Вестник Херсонского национального технического университета, 168-172, 2019
2019
Динаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапу
ОМ Тімонін, ГВ Верещагіна, ТЄ Плєханова
Миколаївський національний аграрний університет, 2018
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073" Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
ОМ Тімонін, ОА Небилиця, ГВ Демченко, АМ Тимонин, ЕА Небылица, ...
2018
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємств
ОО Штомпель, ОМ Тімонін
ФОП Лібуркіна ЛМ, 2018
2018
Анализ и оценка рынка экспортируемой научно-технической продукции на примере отдельного предприятия
ВИ Рудыка, АМ Тимонин, АВ Верещагина
Економіка розвитку, 67-73, 2017
2017
Оцінка розвитку промислового підприємства
ОМ Тімонін, КВ Діхтяренко, АМ Тимонин, КВ Дегтяренко
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
2016
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине" МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601" Менеджмент" дневной …
ОМ Тімонін, ОА Небилиця, АМ Тимонин, ЕА Небылица
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014
2014
Проблеми впровадження «бережливого виробництва» на сучасних українських підприємствах
ЯОЛ Шкода IМ, ВА Козловський, ТВ Маркіна, ВМ Макаров, ЮА Львов, ...
НАУКОВІ ПРАЦІ, 326, 2014
2014
Проблеми впровадження «бережливого виробництва» на сучасних українських підприємствах
ЯОЛ Шкода IМ, ВА Козловський, ТВ Маркіна, ВМ Макаров, ЮА Львов, ...
НАУКОВІ ПРАЦІ, 326, 2014
2014
Робоча програма навчальної дисципліни" Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101" Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчання
ОМ Тімонін, КВ Ларіна, АМ Тимонин, ЕВ Ларина
ХНЕУ, 2012
2012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20