Подписаться
Olha Priadko
Olha Priadko
Другие именаПрядко Ольга
State Biotechnology University (SBTU), Kharkiv, Ukraine; Державний Біотехнологічний університет, к.е
Подтвержден адрес электронной почты в домене btu.kharkiv.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Applied research of digital readiness of retails.
PO Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T.
WSEAS Transations on Environment and Development. 18, 798–809, 2022
32*2022
Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market
N Savytska, V Babenko, H Chmil, O Priadko, I Bubenets
University of Tehran, Faculty of Management, 2023
232023
Управління торговим асортиментом у роздрібній торгівлі в умовах національної конкурентної політики. Монографія
ОМ Прядко, ЛО Попова, ГА Синицина
Харків: ХДУХТ, 2014
152014
Маркетингова товарна політика
ЛО Попова, ОМ Прядко
Харків: ХДУХТ, 2013
132013
Комерційна діяльність: навчальний посібник з дисципліни «Комерційна діяльність»
ЛГ Филевич, ЛО Попова, ОМ Прядко, ТЛ Мітяєва, ЛА Прибилович
Харків: ХДУХТ, 2014
122014
Методологія та організація наукових досліджень. Навч. посібник
ВМ Михайлов, ЛО Попова, ЛО Чуйко, ОМ Прядко, ІЮ Тарасов
Харків: ХДУХТ, 2014
102014
Управління попитом. Навчально-методичний посібник
НЛ Савицька, ОМ Прядко
Харків: ХДУХТ, 2016
82016
Управління торговим асортиментом в умовах національної конкурентної політики
ОМ Прядко
Бізнес-навігатор, 200-204, 2013
82013
Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір
НЛ Савицька, ОМ Прядко, МВ Сіроус
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 293-304, 2017
62017
Формування портфелю конкурентних маркетингових стратегій підприємств
ВВ Холод
Науковий журнал “Вісник ДонДУЕТ”. Серія “Економічні науки”.-Донецьк: ДонДУЕТ, 27, 2005
52005
Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджменту
ОМ Прядко, ІЮ Тарасов, ОВ Шуригін
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2016
4*2016
Маркетингова товарна політика. Навч. посібник
ЛО Попова, ОВ Данніков, ОМ Прядко
Харків: ХДУХТ, 2015
42015
Komertsiina diialnist: navchalnyi posibnyk z dystsypliny «Komertsiina diialnist»[Commercial activity: textbook on the discipline «Commercial activity»]
LH Fylevych, LO Popova, OM Priadko, TL Mitiaieva, LA Prybylovych
Kharkiv: KhDUKhT (in Ukr.), 2014
42014
Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник
КС Олініченко, ОМ Прядко
Харків: Вид-во Іванченка ІС, 2020
32020
Комерційна діяльність. Навч. посібник
ЛГ Филевич, ЛО Попова, ОМ Прядко, ТЛ Мітяєва, ЛА Прибилович
Харків: ХДУХТ, 2014
32014
Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг
Л Попова, О Прядко, М Мітяєва, О Данніков
Маркетинг в Україні, 23-32, 2013
32013
Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG
ОМ Прядко, ГЛ Чміль, КС Олініченко
Видавничий дім «Гельветика», 2023
22023
Рекламний креатив
НЛ Савицька, ОМ Прядко, МВ Михайлова
Харків: ХДУХТ, 2015
22015
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
ОМ Прядко, КС Олініченко
Бізнес Інформ, 368-374, 2021
12021
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
КС Олініченко, ОМ Прядко, МС Клименко
Маркетинг і цифрові технології 4 (3), 34-43, 2020
12020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20