Людмила Чорноус
Людмила Чорноус
НУХТ
Нет подтвержденного адреса электронной почты
НазваниеПроцитированоГод
Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратами
НП Скригун, НП Скригун, ЛГ Цимбалюк, ЛГ Цимбалюк, ЛВ Чорноус, ...
ДНУ, 2008
82008
Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування
ОВ Безпалько, АВ Безпалько, ЛВ Чорноус, ЛВ Чорноус, НП Скригун, ...
ДНУ, 2011
42011
Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій
ЛВ Чорноус, НП Скригун
22009
Економіко-математичне моделювання
ЛВ Мазник, ЛО Коннова, ЛВ Чорноус
12013
Сучасні канали маркетингових комунікацій вітчизняних виробників майонезі та кетчупів
НЮ Войтович, ЛВ Чорноус
2018
Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість
СА Бакуліна, ЛВ Чорноус
2018
Сайт-візитівка: простий і ефективний спосіб залучення клієнтів
ІМ Авраменко, ЛВ Чорноус
2017
Особливості реклами в різних країнах світу
ЮЮ Єфісько, ЛВ Чорноус
2017
Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду
ЛВ Чорноус, НМ Білодідова
2016
Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства
НП Скригун, ЛВ Чорноус, ЛО Коннова
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 148-152, 2013
2013
The researches of consumers’ impact instruments in marketing
L Chornous, M Kochmaruk
2013
Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour
L Chornous, M Kochmaruk
2013
Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу
КВ Удод, ЛВ Чорноус
2013
Методичні аспекти планування чисельності персоналу
ОВ Безпалько, ЛВ Чорноус
2013
Государственная политика регулирования цен в Украине
НП Скригун, ЛВ Чорноус
2012
Інформаційні системи як інструмент бізнесової діяльності
ОФ Шаповал, ЛВ Чорноус
2011
Ціноутворення та управління попитом
НП Скригун, ЛВ Чорноус
2011
Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегії
НП Скригун, ЛВ Чорноус
2011
Систематизація цілей цінової політики залежно від конкурентної ситуації
ЛВ Чорноус
2010
Економетрія
ЛО Коннова, ЛВ Чорноус, НС Скопенко
2009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20