Роль фонових знань у шкільній літературній освіті С Сафарян Султанівські читання, 188-196, 2015 | 2 | 2015 |
Формування читацької компетентності учнів з урахуванням принципів рецептивної естетики СС І. Кременецькі компаративні студії, 214-225, 2021 | | 2021 |
Розвиток мовної особистості учня на уроках зарубіжної літератури. СС І. Актуальні питання гуманітарних наук, 261-268, 2021 | | 2021 |
Розвиток мовленнєвої імпровізації вчителя у післядипломній освіті СС І. Інноваційна педагогіка 2 (20), 123-128, 2020 | | 2020 |
Розвиток мовної особистості вчителя-словесника шляхом удосконалення культури іншомовного читання СС І. Кременецькі компаративні студії, 320-331, 2020 | | 2020 |
Інтертекстуальний аналіз художнього твору як шлях формування інтерпретаційної компетентності учнів на уроках літератури СС І. Кременецькі компаративні студії, 102-104, 2019 | | 2019 |
Лінгвопоетичний аналіз художнього тексту як цілісної словесно-естетичної реальності СС І. Інноваційна педагогіка 3 (11), 29-33, 2019 | | 2019 |
ИНДОЕВРОПЕЙСКИЕ И ПРАСЛАВЯНСКИЕ КОСМОЛОГИЧЕСКИЕ МОТИВЫ В ФОЛЬКЛОРНОМ НАСЛЕДИИ ДРЕВНЕЙ РУСИ S Safarian Літературний процес: методологія, імена, тенденції, 2018 | | 2018 |
Індоєвропейські та праслов’янські космологічні мотиви у фольклорній спадщині Давньої Русі С Сафарян Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки, 76-81, 2018 | | 2018 |