Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tu.edu.te.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
272009
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
262012
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
172010
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
142010
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
132010
Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Маркетинг і менеджмент інновацій, 39-44, 2012
112012
Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємства
ІЛ Піняк
112009
Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія
СБ Семенюк
Тернопіль, Вектор.–2009.–160с, 2009
102009
Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
82012
Дослідження кон'юнктури ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Тернопіль: Вектор, 2008
82008
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
72012
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
СВ Шпилик, СВ Шпылык
ТНТУ, 2011
62011
Вдосконалення формування собівартості продукції на прикладі машинобудівних підприємств західного регіону
НЯ Рожко
автореф. дис.... канд. екон. наук: 08.07. 01, 0
6
Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища
ВА Фалович
Вісник Хмельницького національного університету 3, 187-190, 2009
52009
Кон'юнктура ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів
СБ Семенюк
ступеня канд. екон. наук: 08.00. 04/СБ Семенюк, 2008
52008
Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту
ЛЯ Якимишин
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011
42011
Концептуальні засади формування економічної політики держави у трансформаційний період
ЗФ Бринзя, СБ Семенюк
Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя, 2010
42010
Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставок
ВА Фалович
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2010
42010
Оцінка діючої методики прогнозування кон’юнктури ринку освітніх послуг/СБ Семенюк
С Семенюк
Матеріали другої всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції …, 2007
42007
Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок
ВА Фалович
Вісник Національного університету «Львівська політехніка»" Проблеми …, 2016
32016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20