Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tu.edu.te.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
472012
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
422009
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
202010
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
182010
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
182010
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
142012
Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємства
ІЛ Піняк
132009
Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Маркетинг і менеджмент інновацій, 39-44, 2012
122012
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
102015
Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія
СБ Семенюк
Тернопіль: Вектор, 2009
102009
Ланцюг поставок–ex adverso традиційного підприємства
ЄВ Крикавський, ОА Похильченко, ВА Фалович
Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 297-311, 2014
92014
Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
92012
Дослідження кон'юнктури ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Тернопіль: Вектор, 2008
92008
Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу
ЛЯ Якимишин
Технологический аудит и резервы производства, 4-9, 2015
62015
Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю
ВА Фалович
Видавництво Львівської політехніки, 2014
62014
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
СВ Шпилик, СВ Шпылык
ТНТУ, 2011
62011
Маркетингове моделювання діяльності підприємств
РВ Федорович, СБ Семенюк
Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету „Наука й …, 2010
62010
Вдосконалення формування собівартості продукції на прикладі машинобудівних підприємств західного регіону
НЯ Рожко
автореф. дис.... канд. екон. наук: 08.07. 01, 0
6
Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок
ВА Фалович
Вісник Національного університету «Львівська політехніка»" Проблеми …, 2016
52016
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
52014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20