Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tu.edu.te.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
302012
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
282009
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
172010
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
162010
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
142010
Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Маркетинг і менеджмент інновацій, 39-44, 2012
122012
Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємства
ІЛ Піняк
112009
Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія
СБ Семенюк
Тернопіль, Вектор.–2009.–160с, 2009
102009
Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
92012
Дослідження кон'юнктури ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Тернопіль: Вектор, 2008
82008
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
72012
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
СВ Шпилик, СВ Шпылык
ТНТУ, 2011
62011
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
52015
Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу
ЛЯ Якимишин
Технологический аудит и резервы производства, 4-9, 2015
52015
Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища
ВА Фалович
Вісник Хмельницького національного університету 3, 187-190, 2009
52009
Кон'юнктура ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів
СБ Семенюк
ступеня канд. екон. наук: 08.00. 04/СБ Семенюк, 2008
52008
Вдосконалення формування собівартості продукції на прикладі машинобудівних підприємств західного регіону
НЯ Рожко
автореф. дис.... канд. екон. наук: 08.07. 01, 0
5
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
42014
Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту
ЛЯ Якимишин
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011
42011
Маркетингове моделювання діяльності підприємств
РВ Федорович, СБ Семенюк
Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету „Наука й …, 2010
42010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20