Підписатись
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tu.edu.te.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
972012
Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 212-223, 2015
602015
Зовнішня трудова міграція населення України
ОІ Краузе
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
572010
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
442009
Економіка логістичних систем: монографія
М Васелевський, І Білик, О Дейнега, Є Крикавський, Л Якимишин
Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка, 534-549, 2018
412018
Формування словотвірної системи іменників із модифікаційним значенням жіночої статі в новій українській мові
СП Семенюк
Диc. канд. філол. наук 10 (01), 2000
412000
Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом
А Оксентюк, РА Оксентюк, Б Оксентюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
332012
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
302014
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
282010
Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств
СБ Семенюк, ВА Фалович
Маркетинг і цифрові технології 4 (1), 61-72, 2020
262020
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
262010
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
262010
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
242015
Брендинг вищого навчального закладу
С Семенюк
Галицький економічний вісник, 133-138, 2013
222013
Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки, 2022
212022
Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
ЄВ Крикавський, ЛЯ Якимишин
Том 2,№ 1, 2018
212018
Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
ОІ Краузе
Терно-Граф, 2008
212008
Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарів
ВА Фалович, Н Фалович, СБ Семенюк
Галицький економічний вісник 69 (2), 146-152, 2021
192021
Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: Монографія
ЛЯ Якимишин
Тернопіль: ФОП Паляниця ВА, 188-200, 2017
192017
Ланцюг поставок–ex adverso традиційного підприємства
ЄВ Крикавський, ОА Похильченко, ВА Фалович
Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 297-311, 2014
192014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20