Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tu.edu.te.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
402012
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
312009
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
192010
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
172010
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
152010
Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Маркетинг і менеджмент інновацій, 39-44, 2012
132012
Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємства
ІЛ Піняк
132009
Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
102012
Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія
СБ Семенюк
Тернопіль, Вектор.–2009.–160с, 2009
102009
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
82012
Дослідження кон'юнктури ринку освітніх послуг
СБ Семенюк
Тернопіль: Вектор, 2008
82008
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
62015
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
62014
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
СВ Шпилик, СВ Шпылык
ТНТУ, 2011
62011
Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу
ЛЯ Якимишин
Технологический аудит и резервы производства, 4-9, 2015
52015
Ланцюг поставок–ex adverso традиційного підприємства
ЄВ Крикавський, ОА Похильченко, ВА Фалович
Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 297-311, 2014
52014
Брендинг вищого навчального закладу
С Семенюк
Галицький економічний вісник, 133-138, 2013
52013
Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища
ВА Фалович
Вісник Хмельницького національного університету 3, 187-190, 2009
52009
Кон'юнктура ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів
СБ Семенюк
ступеня канд. екон. наук: 08.00. 04/СБ Семенюк, 2008
52008
Оцінка діючої методики прогнозування кон’юнктури ринку освітніх послуг/СБ Семенюк
С Семенюк
Матеріали другої всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції …, 2007
52007
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20