Підписатись
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
1392012
Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 212-223, 2015
792015
Зовнішня трудова міграція населення України
ОІ Краузе
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
612010
Економіка логістичних систем: монографія
М Васелевський, І Білик, О Дейнега, Є Крикавський, Л Якимишин
Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка, 534-549, 2018
552018
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
512009
Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом
А Оксентюк, РА Оксентюк, Б Оксентюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
442012
Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств
СБ Семенюк, ВА Фалович
Маркетинг і цифрові технології 4 (1), 61-72, 2020
422020
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Галицький економічний вісник., 84-92, 2010
362010
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
342014
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
322010
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
312015
Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
302015
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
302010
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
292012
Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки, 2022
282022
Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
ЄВ Крикавський, ЛЯ Якимишин
Том 2,№ 1, 2018
282018
Брендинг вищого навчального закладу
С Семенюк
Галицький економічний вісник, 133-138, 2013
272013
Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія
ВА Фалович
Тернопіль: ФОП Паляниця ВА 15, 5, 2018
262018
Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: Монографія
ЛЯ Якимишин
Тернопіль: ФОП Паляниця ВА, 188-200, 2017
262017
Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
ОІ Краузе
Терно-Граф, 2008
262008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20