Підписатись
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Кафедра промислового маркетингу (МК)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tu.edu.te.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
982012
Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 212-223, 2015
602015
Зовнішня трудова міграція населення України
ОІ Краузе
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
562010
Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
РВ Федорович, СБ Семенюк
472009
Економіка логістичних систем: монографія
М Васелевський, І Білик, О Дейнега, Є Крикавський, Л Якимишин
Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка, 534-549, 2018
422018
Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом
А Оксентюк, РА Оксентюк, Б Оксентюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
352012
Формування словотвірної системи іменників з модифікаційним значенням жіночої статі в новій українській мові
СП Семенюк
Диc. канд. філол. наук 10 (01), 2000
342000
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
292014
Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств
СБ Семенюк, ВА Фалович
Маркетинг і цифрові технології 4 (1), 61-72, 2020
282020
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
282010
Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
С Семенюк
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
262010
Маркетингове планування діяльності підприємств
С Семенюк
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
262010
Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
242015
Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки, 2022
222022
Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
ЄВ Крикавський, ЛЯ Якимишин
Том 2,№ 1, 2018
222018
Брендинг вищого навчального закладу
С Семенюк
Галицький економічний вісник, 133-138, 2013
222013
Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарів
ВА Фалович, Н Фалович, СБ Семенюк
Галицький економічний вісник 69 (2), 146-152, 2021
202021
Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти
СБ Семенюк
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
192015
Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
ОІ Краузе
Терно-Граф, 2008
192008
The organizational-economic aspects of land relations provision by administrative-territorial reform in Ukraine
G Liakhovych, O Pavlykivska, L Marushchak, O Kilyar, S Shpylyk
Problems and Perspectives in Management 17 (2), 479, 2019
182019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20