Кількість і складність розумових дій у контексті діагностики когнітивних процесів, що детермінують практику навчального програмування МБ Головін Вісник черкаського університету. Серія педагогічні науки. Випуск 125, 34-40, 2008 | 15 | 2008 |
Зміст підготовки висококваліфікованого фахівця з інформаційних комп’ютерних технологій у контексті когнітивних процесів (на прикладі програмування) МБ Головін Інформаційні технології в освіті, 2008 | 11 | 2008 |
Специфіка формування пояснень до прикладів-аплікацій у навчальному матеріалі з програмування МБ Головін, НБ Головин Інститут педагогіки АПН України, Волинський національний університет ім. Лесі, 2007 | 6 | 2007 |
Адаптивні семантичні моделі представлення та контролю знань ОІ Сомик, МБ Головін Восточно-Европейский журнал передовых технологий 5 (2 (53)), 35-38, 2011 | 4 | 2011 |
Вивчення інформатики в контексті конструювання понятійних ієрархічних структур МБ Головін, ОІ Сомик Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2011 | 3 | 2011 |
Автоматизація навчання програмуванню в контексті конструювання ієрархічних програмних структур МБ Головін, ОІ Сомик Інформаційні технології в освіті, 58-63, 2011 | 3 | 2011 |
Modeling of physical phenomena as a methodological means of forming a knowledge structure in physics and programming N Holovina, M Holovin ScienceRise: Pedagogical Education 4 (43), 18-25, 2021 | 2 | 2021 |
Аплікації з комп’ютерної фізики мовою Visual Python на прикладі моделювання силової взаємодії НА Головіна, МБ Головін, АА Федонюк Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво, 16 - 22, 2020 | 2 | 2020 |
Захист інформації стеганографічним способом мовою Python засобами графічної бібліотеки Pillow МБ Головін, НА Головіна, СМ Яцюк, ЮВ Сачук Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво, 110 - 115, 2020 | 2* | 2020 |
Дослідження закономірностей формування пізнавальних понятійних схем ієрархічного типу методами статистики M Holovin, N Holovina Psychological Prospects Journal, 61-72, 2015 | 2 | 2015 |
Формування знань з інформатики в процесі конструювання ієрархічних схем та статистичний аналіз цих навчальних дій МБ Головін Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2015 | 2 | 2015 |
Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики) МБ Головін Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2011 | 2 | 2011 |
Механізми критичного мислення та навчання фізики і програмування М Головін, Н Головіна Фізика та освітні технології, 15 – 26, 2022 | 1 | 2022 |
Фур’є перетворення в якості аплікації спектрального аналізу звуків у курсах комп’ютерної фізики та захисту інформації. M Holovin, N Holovina COMPUTER-INTEGRATED TECHNOLOGIES: EDUCATION, SCIENCE, PRODUCTION, 37-42, 2021 | 1 | 2021 |
Навчальний приклад маскування інформації в акустичному сигналі МБ Головін, НА Головіна Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія …, 2021 | 1 | 2021 |
Модельний розгляд пізнавальних процесів, супутніх навчальному програмуванню МБ Головін, НА Головіна, НМ Головіна Психологічні перспективи 31, 57-70, 2018 | 1 | 2018 |
АСПЕКТЫ АВТОМАТИЗАЦИ ВИВЧЕННЯ КУРСУ "АРХІТЕКТУРА ЕОМ" МБ Головін, АА Федонюк, БП Антонюк Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво 22, 84-88, 2016 | 1 | 2016 |
Принципи освіти та навчання для успіху НА Головіна, МБ Головін Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2015 | 1 | 2015 |
Когнітивні схеми та перспективи покращення тренажерних програм МБ Головін, ВО Артюх Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Волинський …, 2014 | 1 | 2014 |
Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам’яті МБ Головін Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2014 | 1 | 2014 |