Формування естетичного сприймання у молодших школярів засобами комплексного використання мистецтва НЛ Тодосієнко, НЛ Тодосиенко ВІННИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО, 2021 | 4 | 2021 |
Формування уявлень про художній образ в процесі викладання музичних дисциплін ТТ Маринчук Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка 21, 209-210, 2005 | 3 | 2005 |
Засоби музичної виразності та їх роль в процесі формотворення : навч.-метод. посібник ТТ Маринчук, ОЄ Верещагіна Вінниця : ВДПУ, 1999 | 3* | 1999 |
Художньо-педагогічний аналіз музичного твору як необхідна складова фахових умінь вчителя початкової школи ТТ Маринчук Науковий журнал «Молодий вчений» ВДПУ імені М. Коцюбинського., 2018 | 2 | 2018 |
Усвідомлення взаємодії засобів виразності різних видів мистецтва у процесі фахової підготовки вчителів початкових класів Т Маринчук Актуальні питання гуманітарних наук, 63-69, 2017 | 2 | 2017 |
Концепції ритму як засобу музичної виразності у працях музикознавців-педагогів ТТ Маринчук Наукові записки ВДПУ. Серія: Педагогіка і психологія 19, 87-93, 2007 | 2 | 2007 |
Методологічні підходи у формуванні естетичного сприймання молодших школярів засобами мистецтва НЛ Тодосієнко, ТТ Маринчук Вінниця: ВДПУ, 2020 | 1 | 2020 |
Формування у майбутніх вчителів знань про специфіку взаємодії художніх засобів виразності різних видів мистецтва ТТ Маринчук, НЛ Тодосієнко Вінниця: ВДПУ, 2019 | 1 | 2019 |
Використання творчих видів діяльності на уроках музики у процесі опанування молодшими школярами знання про засоби музичної виразності ТТ Маринчук Наукові записки ВДПУ ім. М.Коцюбинського: Серія «Педагогіка і психологія …, 2011 | 1 | 2011 |
Український романс у формуванні світоглядних орієнтирів молодших школярів Т Маринчук ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ВИПУСК, 79, 2021 | | 2021 |
Підготовка майбутнього учителя початкової школи до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін І Барановська, Л Бровчак, М Вацьо, Л Дабіжа, Р Добровольська, ... Вінниця, 2021 | | 2021 |
СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЗАСОБІВ МУЗИЧНОЇ ВИРАЗНОСТІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ Постановка проблеми дослідження та її актуальність. У час стрімкого Т Маринчук ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ВИПУСК, 114, 2020 | | 2020 |
T. Marinchuk Т Маринчук РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ: Бровчак ЛС, 127, 2020 | | 2020 |
ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ СЕМАНТИЧНОГО І ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА ОЄ Верещагіна-Білявська, ТТ Маринчук BBK 91, 34, 2019 | | 2019 |
Системний підхід у вивченні засобів музичної виразності майбутніми вчителями початкових класів В Маринчук ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ВИПУСК, 104, 2019 | | 2019 |
Використання дитячих опер МВ Лисенка у музично-виховній роботі з молодшими школярами В Рембайло ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ВИПУСК, 148, 2019 | | 2019 |
Компетентнісний підхід доопанування виражальних засобів музики студентами мистецьких спеціальностей ТТ Маринчук ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ВИПУСК, 108, 2019 | | 2019 |
Інструментальна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з використанням мультимедійних засобів ТТ Маринчук Науковий журнал «Молодий вчений» ВДПУ імені М. Коцюбинського., 2019 | | 2019 |
ОПАНУВАННЯ СТУДЕНТАМИ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОЇ МОВИ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГРИ НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ Т Маринчук Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2018 | | 2018 |
Музично-виражальні засоби як складові художньої мови культури ТТ Маринчук Вінниця:«Фірма «Планер», 2018 | | 2018 |