Гірняк Андрій
Гірняк Андрій
Доцент кафедри психології та соціальної роботи ТНЕУ
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників:[монографія]
АВ Фурман, АН Гірняк
Тернопіль: Економічна думка, 2009
332009
Система традиційного підручникотворення та її психолого-дидактичний аналіз
АН Гірняк
192004
Психологічне обґрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи
АН Гірняк
Гірняк АН− Тернопіль, 2007
142007
Зміст, структура та оформлення розвивального підручника
АН Гірняк
Психологія і суспільство, 2002
92002
Інструментальна психодидактика: технологія проектування та експертиза модульно-розвивального підручника
А Гірняк
Психологія і суспільство, 2005
82005
Громадський моніторинг роботи судів Тернопільщини
АВ Фурман, А Гірняк, Г Гірняк
Психологія і суспільство, 122-128, 2016
72016
Психологія і суспільство
АВ Фурман, ВП Мовчан, СІ Болтівець, ОЄ Фурман, НО Колісник
Український теоретико–методологічний соціогуманітарний часопис, 94-99, 2010
72010
Психоекологічний потенціал розвивального підручника
А Гірняк
Психологія і суспільство, 2003
72003
Психодидактика проектування навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗ:[монографія]/Анатолій Васильович Фурман, Галина Степанівна Гірняк, Андрій Несторович Гірняк
АВ Фурман
Тернопіль: ТНЕУ, 2012
62012
Поняття про норму як про предмет теоретикометодологічного аналізу
А Гірняк, Ю Павлишин
Вітакультурний млин.–2011.–Модуль 14, 67-71, 2011
52011
Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників
А Гірняк
Психологія і суспільство, 151-157, 2008
52008
Науково-методологічна експертиза модульно-розвивального підручника
А Гірняк
Психологія і суспільство, 124-139, 2006
52006
Модульно-розвивальний підручник: параметри проектування та експертизи
А Гірняк
Вітакультурний млин, 2005
5*2005
Поняттєво-категорійне поле і наукові підходи до розуміння взаємодії у психології
А Гірняк
Психологія і суспільство, 112-126, 2017
42017
Оцінка рівня задоволеності громадян якістю функціонування судів Тернопільської області
АН Гірняк
ТНЕУ "Економічна думка", 2016
42016
Глибинно-психологічне підґрунтя суїциду
А Гірняк
Психологія і суспільство, 151-158, 2010
32010
Засіб як психолого-дидактична категорія
А Гірняк
Вітакультурний млин, 16-20, 2007
3*2007
Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчального заняття
А Гірняк
Психологія і суспільство, 2007
32007
Позатекстовий компонент модульнорозвивального підручника: систематика, функції, параметри
АН Гірняк
Освіта і управління, 2005
32005
Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії
А Гірняк
Психологія і суспільство, 146-153, 2018
22018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20