Орлова Вікторія Миколаївна
Орлова Вікторія Миколаївна
Університет імені Альфреда Нобеля
Verified email at duan.edu.ua - Homepage
TitleCited byYear
Конкурентоспроможність підприємства: управління, оцінка, стратегія: монографія
ВА Павлова, ОВ Кузьменко, ВМ Орлова, ГА Рижкова
Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011
532011
Стратегія інноваційного розвитку підприємства
В Орлова
Економічний нобелівський вісник, 79-85, 2015
132015
Исследование профиля покупателей экологически безопасной продукции
ВН Орлова
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму, 280–286-280–286, 2012
62012
Інноваційна діяльність підприємств в контексті стратегічного управління
ВМ Орлова
Економічний нобелівський вісник 1 (7), 330-336, 2014
42014
О программном подходе к реализации стратегии
ВА Павлова, ДМ Пармакли, ВН Орлова
Вестник НГИЭИ, 2012
42012
Стратегия и программа креативизации управления
ГС Пигоров, ВВ Малый, СВ Антоненко, ВН Орлова
Бюллетень Международного Нобелевского экономического форума, 253-261, 2010
32010
Визначення факторів, які забезпечують розвиток медичного та лікувально-оздоровчого туризму в Україні
СВ Дубінський, ВМ Орлова
Академічний огляд, 12-20, 2017
22017
Оцінка та використання цінової еластичності попиту для обґрунтування управлінських рішень
СВ Кузьмінов, ВМ Орлова
Економічний аналіз 3 (14), 88-95, 2013
22013
Економічна діагностика процесів розвитку регіонального туристичного ринку
ВВ Орлова, НІ Остап’юк
Економiчний часопис-XXI, 2011
22011
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК РИНКОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК І РІВНІВ УПРАВЛІННЯ
ВМ Орлова, ЛА ГОНЧАР
Академічний огляд, 152-159, 2010
22010
Дослідження товарних позицій за їх асортиментом та якістю у торговельних підприємствах
ВМ Орлова, ОВ Кузьменко, ОР Сергєєва
Академічний огляд, 59-69, 2019
2019
Характеристика процесу здачі-приймання товару на розподільчих центрах деяких торговельних мереж за результатами опитування представників постачальників
ВМ Орлова
Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта …, 2019
2019
Відмінності в проведенні експертизи при прийманні товарів у найбільших торговельних мережах України
ВМ Орлова
Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів: матеріали V …, 2018
2018
Переваги брендованого шоколаду як альтернативної реклами
ВМ Орлова
Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта: V …, 2018
2018
Визначення споживчих переваг щодо брендованого шоколаду
ВМ Орлова, СА Жмачинський
Бізнес-моделі розвитку транспортних, агропромислових і інших підприємницьких …, 2018
2018
Особенности развития рынка органической продукции
ВН Орлова
Теорія і практика діяльності підприємств: монографія 2, 227-236, 2017
2017
СОСТОЯНИЕ УКРАИНСКОГО РЫНКА НЕФТЕПРОДУКТОВ
ВН ОРЛОВА
Современный научный вестник 1 (2), 057-059, 2017
2017
Современное состояние и перспективы развития рынка рекламы
ИА Белогаш, ВН Орлова
Современная торговля: теория, практика, перспективы развития, 147-155, 2016
2016
ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ РЫНКА ИНТЕРНЕТ-ТОРГОВЛИ В РОССИИ
В ОРЛОВА
Социально-экономическое развитие предпринимательства и его роль в экономике …, 2016
2016
Сучасний стан і основні тенденції розвитку підприємств розрібної торгівлі
ВМ Орлова
Економічні, фінансово-облікові та правові проблеми діяльності підприємств …, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20