Підписатись
Вікторія Михайлівна Маховка  Makhovka Viktoriia
Вікторія Михайлівна Маховка Makhovka Viktoriia
Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", ННІ ФЕУП
Підтверджена електронна адреса в nupp.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методологія формування системи антикризового управління підприємством
ВМ Маховка
Інноваційна економіка, 102-105, 2013
512013
Процес, методи та функції антикризового управління на підприємстві
ВМ Маховка
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер …, 2012
282012
Формування системи управління якістю продукції підприємства в сучасних умовах господарювання
В Маховка
Економічний форум, 182-186, 2016
212016
Антикризове управління туристичними організаціями і підприємствами як засіб формування їхніх конкурентних переваг
ІА Маркіна, ВМ Маховка
Проблеми економіки, 205-210, 2014
202014
Інтерактивні та Smart-технології в туризмі
ВМ Маховка
Полтава: Астрая, 2018
182018
Міжнародне співробітництво в сфері туризму
ВМ Маховка, ВВ Горб
Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2017
132017
Загрози і небезпеки в діяльності підприємств туристичної сфери
ІА Маркіна, ВМ Маховка
Problems of Economy, 2015
132015
Формування системи антикризового управління туристичними підприємствами: дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00. 04 «Економіка та управління …
ВМ Маховка
Маховка ВМ–Полтава, 2015
122015
Сільський (зелений) туризм як напрям розвитку сільських територій у Полтавській області
ВМ Маховка
Українська наука: минуле, су-часне, майбутнє 2 (19), 130-140, 2014
112014
Protses, metody ta funktsii antykryzovoho upravlinnia na pidpryiemstvi [Process, methods and functions of crisis management at the enterprise]
V Makhovka
Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriia …, 2012
112012
Перспективи розвитку туристично-рекреаційного потенціалу Полтавської області
ВМ Маховка
Економіка і регіон, 31-38, 2017
82017
Стратегія корпоративної соціальної відповідальності: формування та реалізація
АО Глєбова, ВМ Маховка, СА Шулигін
Вид-во УжНУ" Говерла", 2018
72018
An Animation as a Factor in the Formation of Competitive Advantages of Organized Tourism Services
I Chernysh, V Makhovka
Науковий журнал «Економіка і регіон», 20-27, 2020
52020
Scientific and methodological aspects of business management and organizational development of the tourism sector enterprises of Poltava region in the context of sustainable …
I Chernysh, V Makhovka
Baltic Journal of Economic Studies 3 (5), 436-442, 2017
52017
Threats and dangers in the activities of tourism enterprises
IA Markina, VM Makhovka
Problems of the economy 3, 135-142, 2015
52015
Конспект лекцій з дисципліни «Сільський та зелений туризм» для студентів напряму підготовки «Туризм»
ІВ Черниш, АО Глєбова, ВМ Маховка
Полтавський національний технічний університет, 2015
52015
Antykryzove upravlinnia turystychnymy orhanizatsiiamy i pidpryiemstvamy iak zasib formuvannia ikhnikh konkurentnykh perevah
IA Markina, VM Makhovka
Crisis management tourism organizations and businesses as a source of their …, 2014
52014
Metoodologiia formuvannia sistemy antykryzovogo upravlinnia pidpryiemstvom
M VM
Innovatsiina ekonomika, 39, 2013
52013
Особливості розвитку туристичної індустрії України
ВМ Маховка
Науковий вісник Ужгородського університету, 2013
52013
Comparative analysis of brand positioning in hotel and restaurant business in Poltava region
N Bakalo, V Makhovka, A Hliebova
Науковий журнал «Економіка і регіон», 49-54, 2021
42021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20