Світлана Анатоліївна Прахова
Світлана Анатоліївна Прахова
Криворізький державний педагогічний університет, Kryvyi Rih State Pedagogical University
Подтвержден адрес электронной почты в домене kdpu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації
СА Прахова
Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології імені ГС …, 2015
42015
Роль індивідуально-типологічних та соціально-психологічних чинників у детермінації фрустраційних станів учнів різних вікових групп
СА Прахова
Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського нац. ун …, 2016
22016
Психологічні детермінанти подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп
СА Прахова
12017
Порівняльний аналіз етапів становлення теорії фрустрації: історична ретроспектива
СА Прахова
Вісник Одеського національного університету. Серія: Психологія, 82-91, 2015
12015
Лонгітюдне дослідження феномену фрустрації учнів різних вікових груп
С Прахова
Психологія особистості, 194-202, 2015
12015
Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп
СА Прахова
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 9, 180-189, 2019
2019
Напрямки превенції шкільної тривожності молодших школярів: реалії сьогодення та перспективи «нової української школи»(на прикладі лонгітюдного дослідження)
С Прахова, Н Макаренко
Проблеми сучасної психології 44, 234-254, 2019
2019
Значимість акцентуацій характеру в предикторній структурі фрустраційних станів учнів різних вікових груп
СА Прахова
ТОВ НВП «Інтерсервіс», 2018
2018
Тривожність у предикторній структурі фрустраційних станів школярів різних вікових груп
СА Прахова
Проблеми сучасної психології 41, 302-312, 2018
2018
Психологія фрустраційних станів та реакцій підлітків: теорії, проблеми, діагностика
АВ Шамне, СА Прахова
НУБіП України, 2018
2018
Характеристика компонентов детерминации фрустрационных состояний учеников разных возрастных групп
СА Прахова
Учреждение образования" Витебский государственный университет имени ПМ Машерова", 2018
2018
Психологічні детермінанти виникнення фрустраційних станів
СА Прахова
Вид-во «Діса плюс», 2015
2015
СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ЭТАПОВ СТАНОВЛЕНИЯ ТЕОРИЯ ФРУСТРАЦИИ: ИСТОРИЧЕСКАЯ РЕТРОСПЕКТИВА
СА Прахова
Вісник Одеського національного університету. Психологія 20 (3-1), 82-91, 2015
2015
Дослідження психологічних детермінантів виникнення фрустраційних станів учнів різних вікових груп
СА Прахова
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 222-225, 2015
2015
Теоретико-методологічний аналіз проблеми фрустрації на сторінках сучасних українських та російських періодичних видань
С Прахова
Психологія особистості, 28-38, 2014
2014
Особливості фрустраційних реакцій учнів молодшого підліткового віку
СА Прахова
Психологічні проблеми сучасності, 50, 2013
2013
Порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками
СА Прахова
Видавничий дім, 2011
2011
ОСОБЛИВОСТІ ФРУСТРАЦІЙНИХ СТАНІВ ТА РЕАКЦІЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
СА Прахова
Актуальні проблеми психології в закладах освіти: збірник наукових праць …, 0
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ҐЕНДЕРНОЇ ТЕОРІЇ Ключові слова: ґендер, ґендерна теорія. Ключевые слова: гендер, гендерная теория.
ВМ Король, СА Прахова
Вивчення фрустрації молодших школярів методом лонгітюдного аналізу
СА Прахова
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20