Організація навчальної діяльності у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі: посібник ПОП Жук Ю.О., Соколюк О.М., Дементієвська Н.П. К.: Педагогічна думка, 2012 | 38* | 2012 |
Характерні ознаки структури комп’ютерно орієнтованого навчального середовища ЮО Жук, ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання, 100-109, 2005 | 34 | 2005 |
Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт YO Zhuk, OM Sokolyuk Інформаційні технології і засоби навчання 1 (1), 2006 | 31 | 2006 |
Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт YO Zhuk, OM Sokolyuk Інформаційні технології і засоби навчання 1 (1), 2006 | 31 | 2006 |
Планування навчальної діяльності з урахуванням використання засобів інформаційнокомунікаційних технологій ОМ Соколюк, ЮО Жук Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. праць, 96-99, 2005 | 29* | 2005 |
Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання: посібник ПКС Жалдак М.І., Шут М.І., Жук Ю.О., Дементієвська К.: Педагогічна думка, 2012 | 17* | 2012 |
Інтернет орієнтовані педагогічні технології: проблема інтерпретації поняття ЮО Жук, ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання 4 (30), 2012 | 14 | 2012 |
Роль інтелектуальної компоненти у формуванні в учнів середньої школи навчальних дослідницьких умінь з фізики ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання 2 (2), 2007 | 14 | 2007 |
Проблема оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі навчання учнів ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання, 25-37, 2017 | 10 | 2017 |
Використання Інтернет технологій для дослідження природних явищ у шкільному курсі фізики ЮО Жук, ОМ Соколюк, НП Дементієвська, ОВ Слободяник " Атіка", 2014 | 10 | 2014 |
Індивідуалізація навчального середовища учня засобами Інтернет ОП Пінчук, ОМ Соколюк ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ …, 2013 | 10 | 2013 |
Проблема розширення кола дидактичних засобів навчання фізики: ІКТ аспект ОМ Соколюк, ОП Пінчук Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем, 2015 | 9 | 2015 |
Особливості використання засобів ІКТ у предметно орієнтованій проектній діяльності ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання 6 (26), 2011 | 9 | 2011 |
Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі: посібник ПКС Ю.О. Жук, О.М. Соколюк, І.В. Соколова К. Педагогічна думка, 2011 | 9 | 2011 |
Комп’ютерно орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному процесі ВЮ Биков, СП Величко, ЮО Жук, ОМ Соколюк НАУКОВІ ЗАПИСКИ. Серія: ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ І …, 2016 | 8 | 2016 |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ОМ Соколюк Наукові записки. 1 (9), 166-173, 2016 | 8 | 2016 |
Формування умінь і навичок учнів у навчальному процесі з використанням мережних технологій О Соколюк Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2013 | 8 | 2013 |
Середовища навчання для реалізації навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у старшій школі О Соколюк Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2015 | 7 | 2015 |
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМП‘ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА О Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання 3 (2), 2007 | 7 | 2007 |
Проблеми розвитку контрольно-оцінювальних умінь старшокласників в процесі навчання фізики в умовах комп ‘ютерно орієнтованого середовища [Електронний ресурс] ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання, 2007 | 7 | 2007 |