Олександра Соколюк
Олександра Соколюк
Подтвержден адрес электронной почты в домене iitta.gov.ua
НазваниеПроцитированоГод
Характерні ознаки структури комп’ютерно орієнтованого навчального середовища
ЮО Жук, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 100-109, 2005
342005
Організація навчальної діяльності у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі: посібник
ПОП Жук Ю.О., Соколюк О.М., Дементієвська Н.П.
К.: Педагогічна думка, 2012
30*2012
Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт.[Електронний ресурс]
ЮО Жук, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання …, 2006
25*2006
Планування навчальної діяльності з урахуванням використання засобів інформаційнокомунікаційних технологій
ОМ Соколюк, ЮО Жук
Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. праць, 96-99, 2005
22*2005
Інтернет орієнтовані педагогічні технології: проблема інтерпретації поняття
ЮО Жук, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 4 (30), 2012
152012
Роль інтелектуальної компоненти у формуванні в учнів середньої школи навчальних дослідницьких умінь з фізики
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 2 (2), 2007
132007
Особливості використання засобів ІКТ у предметно орієнтованій проектній діяльності
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 6 (26), 2011
102011
Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання: посібник
ПКС Жалдак М.І., Шут М.І., Жук Ю.О., Дементієвська
К.: Педагогічна думка, 2012
9*2012
Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі: посібник
ПКС Ю.О. Жук, О.М. Соколюк, І.В. Соколова
К. Педагогічна думка, 2011
82011
СЕРЕДОВИЩА НАВЧАННЯ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТАРШІЙ ШКОЛІ
ОМ Соколюк
Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2015
72015
Включення мережних соціальних сервісів у діючі моделі організації навчання учнів
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (55), 55-66, 2016
62016
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
ОМ Соколюк
Наукові записки. 1 (9), 166-173, 2016
62016
Проблема розширення кола дидактичних засобів навчання фізики: ІКТ аспект
ОМ Соколюк, ОП Пінчук
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем, 2015
62015
Використання Інтернет технологій для дослідження природних явищ у шкільному курсі фізики
ЮО Жук, ОМ Соколюк, НП Дементієвська, ОВ Слободяник
" Атіка", 2014
62014
Індивідуалізація навчального середовища учня засобами Інтернет
ОП Пінчук, ОМ Соколюк
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013
62013
Розвиток контрольно-оцінювальних умінь старшокласників у процесі навчання фізики в умовах комп ‘ютерно орієнтованого середовища
ОМ Соколюк
Національний педагогічний університет імені МП Драгоманова, 2010
62010
Проблема оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі навчання учнів
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 25-37, 2017
52017
Комп’ютерно орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному процесі
ЮО Жук, ВЮ Биков, СП Величко, ОМ Соколюк
Наукові записки 5, 3-8, 2014
52014
Формування умінь і навичок учнів у навчальному процесі з використанням мережних технологій
О Соколюк
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2013
52013
Інформаційні технології і засоби навчання
ВЮ Биков, ВВ Олійник, ОМ Спірін, МІ Шут, ОП Пінчук
К.: Атіка, 2008
52008
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20