Подписаться
Олександра Соколюк
Олександра Соколюк
кандидат педагогічних наук, Інститут цифровізації освіти НАПН України
Подтвержден адрес электронной почты в домене iitta.gov.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні
ВП Андрущенко, ІД Бех, ВЮ Биков, СІ Болтівець, МІ Бурда, ...
Педагогічна думка, 2011
131*2011
Організація навчальної діяльності у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі: посібник
ПОП Жук Ю.О., Соколюк О.М., Дементієвська Н.П.
К.: Педагогічна думка, 2012
61*2012
Характерні ознаки структури комп’ютерно орієнтованого навчального середовища
ЮО Жук, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 100-109, 2005
402005
Планування навчальної діяльності з урахуванням використання засобів інформаційнокомунікаційних технологій
ОМ Соколюк, ЮО Жук
Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. праць, 96-99, 2005
35*2005
Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання: посібник
ПКС Жалдак М.І., Шут М.І., Жук Ю.О., Дементієвська
К.: Педагогічна думка, 2012
30*2012
Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт.[Електронний ресурс]
ЮО Жук, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання …, 2006
262006
Використання Інтернет технологій для дослідження природних явищ у шкільному курсі фізики
ЮО Жук, ОМ Соколюк, НП Дементієвська, ОВ Слободяник
" Атіка", 2014
212014
Інтернет орієнтовані педагогічні технології: проблема інтерпретації поняття
ЮО Жук, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 4 (30), 2012
172012
Роль інтелектуальної компоненти у формуванні в учнів середньої школи навчальних дослідницьких умінь з фізики
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 2 (2), 2007
152007
Інформаційно-освітнє середовище навчання в умовах трансформації освіти
ОМ Соколюк
Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2021
142021
Проблема оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі навчання учнів
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 25-37, 2017
142017
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
ОМ Соколюк
Наукові записки. 1 (9), 166-173, 2016
142016
Індивідуалізація навчального середовища учня засобами Інтернет
ОП Пінчук, ОМ Соколюк
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ …, 2013
122013
Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі: посібник
ПКС Ю.О. Жук, О.М. Соколюк, І.В. Соколова
К. Педагогічна думка, 2011
122011
Комп’ютерно орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному процесі
ВЮ Биков, СП Величко, ЮО Жук, ОМ Соколюк
Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2016
112016
Середовища навчання для реалізації навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у старшій школі
О Соколюк
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2015
112015
Формування умінь і навичок учнів у навчальному процесі з використанням мережних технологій
О Соколюк
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2013
112013
Особливості використання засобів ІКТ у предметно орієнтованій проектній діяльності
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 6 (26), 2011
112011
Включення мережних соціальних сервісів у діючі моделі організації навчання учнів
ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 55-66, 2016
102016
Критерії та показники оцінювання якості освітніх об’єктів доповненої реальності в підручниках фізики
СГ Литвинова, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 2 (88), 23-37, 2022
92022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20