Світлана Махнуша
Світлана Махнуша
Сумський національний аграрний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене sau.sumy.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
СМ Махнуша
Актуальні проблеми економіки, 80-84, 2006
202006
Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій
СМ Махнуша, СМ Махнуша
" ВТД" Університетська книга", 2010
152010
Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку
СМ Махнуша
Маркетинг і менеджмент інновацій, 21-27, 2010
112010
Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями
СН Ильяшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 13-23, 2013
10*2013
Проблеми вартісної оцінки та комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності у контексті маркетингу інновацій
СМ Махнуша
Механізм регулювання економіки, 49-55, 2009
92009
Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку
СМ Махнуша, НЄ Косолап
Маркетинг і менеджмент інновацій, 36-44, 2011
72011
Інновації і маркетинг–рушійні сили економічного розвитку
СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко
ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012
6*2012
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку
СМ Махнуша, ОВ Олійник
Маркетинг і менеджмент інновацій, 143-150, 2011
62011
Оценка потенциала торговой марки компании
СМ Махнуша
Механізм регулювання економіки, 159-163, 2004
62004
Науково-методичний підхід до оцінювання бюджетного потенціалу прикордонної території у контексті управління її інноваційним розвитком
СМ Фролов, СМ Махнуша, ВМ Олійник
Актуальні проблеми економіки, 180-193, 2013
52013
Інфраструктура товарного ринку: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл.
ОВ Прокопенко, ВЮ Школа, ОО Дегтяренко, СМ Махнуша
К.: Центр учбової літератури, 2007
52007
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій
СМ Махнуша, СМ Махнуша
Видавництво СумДУ, 2011
42011
Маркетингова система охорони здоров'я у сучасних соціально-економічних умовах
СМ Махнуша, СМ Махнуша, ОЮ Шевченко
Сумський державний університет, 2013
32013
Оцінка якості бюджетного менеджменту в контексті проблем інноваційного розвитку держави
СМ Фролов, СМ Махнуша, ВМ Олійник
Маркетинг і менеджмент інновацій, 120-130, 2012
32012
Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)
СВ Махнуша, СМ Березова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 105-113, 2012
22012
Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)
СВ Махнуша, СМ Березова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 105-113, 2012
22012
Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
СМ Махнуша, СМ Махнуша, НЄ Косолап, НЕ Косолап
ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011
22011
Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства
СМ Махнуша, СМ Махнуша
Видавництво СумДУ, 2008
22008
Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития
СМ Махнуша, СМ Махнуша
Изд-во СумГУ, 2006
22006
The problems of agriculture-industrial complex in Ukraine under globalization
SM Makhnusha
Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2016
12016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20