Follow
Олена Красняк/Olena Krasnyak/Olena Krasniak
Олена Красняк/Olena Krasnyak/Olena Krasniak
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ/Vinnytsia Institute of Trade and Economics of SUTE
Verified email at vtei.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект
СЕ Амонс, ОП Красняк
Ефективна економіка: електр. журн.-2020.-№ 5.-10 с., 2020
452020
Конкурентоспроможність і конкурентні переваги підприємства в сучасних ринкових умовах
ОП Красняк, ВО Мицик
Ефективна економіка.-2019.-№ 11.-9 с., 2019
272019
Тенденції розвитку ринку цукру України: проблеми та перспективи
ОП Красняк
440 Вінниця, 2012
112012
Strategic directions of increasing the competitivenss of agricultural enterprises
OР Krasnyak
Colloquium-journal, 27-32, 2021
92021
Konkurentospromozhnist i konkurentni perevahy pidpryiemstva v suchasnykh rynkovykh umovakh [Competitiveness and competitive advantages of the enterprise in modern market …
O Krasnyak, V Mytsyk
Efektyvna ekonomika, 2019
72019
Маркетингова діяльність підприємства.
ВВ Луцяк, ОП Красняк, МВ Кондратова
72019
Основні шляхи посилення мотивації праці у сільському господарстві
СГ Кафлевська, ОП Красняк
Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного …, 2013
72013
Соціальні комунікації: особливості їх запровадження в період війни
О Красняк, С Амонс
Економіка та суспільство, 2023
62023
Agromarketing in the enterprise management system: theoretical aspect
OP Krasnyak, SE Amons
Colloquium-journal. Poland: Warszawa, 84, 2020
62020
Marketynhovi doslidzhennia rynku i yoho strukturnykh elementiv: teoretychnyi aspekt [Marketing research of the market and its structural elements: the theoretical aspect]
S Amos, O Krasniak
Efektyvna ekonomika–Efficient economy, 2020
62020
Strategic Development of International Corporate Social Responsibility in Agribusiness
O Soloviova, O Krasnyak, V Cherkaska, A Revkova
Economics. Ecology. Socium 6 (4), 51-64, 2022
52022
FORMATION OF THE SALES POLICY OF THE ENTERPRISE
OP Krasnyak
Colloquium-journal, 33-38, 2020
52020
Маркетингові складові формування та функціонування інфраструктури регіонального ринку цукру
ОП Красняк, ЮВ Довгань
Економіка. Фінанси. Право.–2017.–№ 12/1.–С. 30–34., 2018
52018
Marketing activities of the enterprise
VV Lutsyak, OP Krasnyak, MV Kondratova
VNAU. Vinnytsia: LLC" WORKS 354, 2019
42019
Маркетингова оцінка напрямів інвестиційно-інноваційної активності підприємств олійно-жирового підкомплексу
ОП Красняк, ЮВ Довгань
Інвестиції: практика та досвід, 42-46, 2018
42018
Marketing components of the formation and functioning of the regional sugar market infrastructure
OP Krasnyak
Economy. Finances. Law 12, 30-35, 2017
42017
Methodical approaches of research of integration processes in a sugar-beet subcomplex and structure of market of sugar
OP Krasnyak
ECONOMICS. FINANCE. RIGHT 5 (1), 36-41, 2017
42017
Sugar market: problems and prospects
OP Krasnyak, S Amons
Efficient economy, 2020
32020
Marketing activities of the enterprise: textbook
VV Lutsyak, OP Krasnyak, MV Kondratova
Vinnytsia: LLC «WORKS, 2019
32019
Концептуальні підходи до формування маркетингової стратегії підприємств бурякоцукрового підкомплексу
ОП Красняк, СЕ Амонс
Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики, 49, 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20