Social and pedagogical support of children with disabilities in conditions of general secondary educational establishments OK Yuliya Bystrova, Viktoriia Kovalenko Journal for Educators, Teachers and Trainers, 101 – 114, 2021 | 36* | 2021 |
Тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагогів у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами БЮО Коваленко В. Є. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 24-35, 2018 | 21* | 2018 |
Освітнє середовище як чинник емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів ВЄ Коваленко | 16 | 2014 |
The current state of involvement of children with special educational needs in out-of-school education in Ukraine V Kovalenko, V Syniov, L Peretiaha, H Alla Revista Amazonia Investiga 10 (42), 31-42, 2021 | 9 | 2021 |
Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ВНЗ Г Пономарьова, А Харківська, Т Нестеренко, Л Кондрацька, Т Отрошко, ... | 9 | 2015 |
Змістовна спрямованість інтересів школярів з інтелектуальними порушеннями як фактор їх залучення до гурткової роботи ВЄ Коваленко Інститут корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного …, 2021 | 6 | 2021 |
Programme of correction of emotional development disorders in mentally retarded primary school students taking one-on-one training V Kovalenko Південноукраїнський національний педагогічний університет імені КД Ушинського, 2017 | 6 | 2017 |
Соціалізація особистості в умовах сучасних викликів ВЄ Коваленко Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка, 338, 2020 | 5 | 2020 |
Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах довготривалого карантину КОВ Коваленко В.Є. Науковий журнал «Молодий вчений», 586-590, 2020 | 5 | 2020 |
Спеціальна та інклюзивна освіта: словник-довідник ЮД Бойчук, ВЄ Коваленко, НМ Туренко, НП Хребтова Харків: ХНПУ імені ГС Сковороди, 2019 | 5 | 2019 |
Опис компонентів та рівнів соціалізованості школярів в умовах нормотипового розвитку та розумового дизонтогенезу ВЄ Коваленко ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2021 | 4 | 2021 |
Features of understanding and emotional attitude toward the moral and social norms of pupils with intellectual disabilities V Kovalenko, Y Bystrova, N Sinopalnikova Editorial Authors and Associated Researchers (EAAR), 2021 | 4 | 2021 |
Вікові особливості соціального становлення дітей з інтелектуальними порушеннями в спеціальних психолого-педагогічних дослідженнях ВЄ Коваленко Mukachevo State University, 2020 | 4 | 2020 |
Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами ВЄ Коваленко Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, 2018 | 4 | 2018 |
Особенности ситуативной эмоциональной регуляции умственно отсталых младших школьников в эмоциогенных ситуациях ВЕ Коваленко Специальное образование, 88-97, 2014 | 4 | 2014 |
Теоретичні засади дослідження компонентів та рівнів соціалізованості школярів з інтелектуальними порушеннями ВЄ Коваленко ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОСВІТІ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ …, 2021 | 3 | 2021 |
Взаємодія закладів позашкільної та загальної середньої освіти у процесі соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями ВЄ Коваленко EDUCATIONAL CHALLENGES, 81-90, 2020 | 3 | 2020 |
Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності соціального працівника В Коваленко, Д Марценюк Молодий вчений, 75-77, 2020 | 3 | 2020 |
Психолого-педагогічні засади залучення школярів з інтелектуальними порушеннями до туристсько-краєзнавчого напряму позашкільної освіти ВЄ Коваленко Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2020 | 3 | 2020 |
Соціалізація особистості як предмет психолого-педагогічних та соціологічних досліджень ВЄ Коваленко Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, 2020 | 3 | 2020 |