Дискурсивні властивості мовленнєвого акту натякання (на матеріалі сучасної німецької мови) ОМ Бєлозьорова На здобуття наук. ступеня канд. філол. наук 10 (04), 2007 | 27 | 2007 |
Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього педагога в контексті глобалізаційних зрушень ЛМ Маєвська Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний …, 2006 | 17 | 2006 |
Етнокультурне виховання. Нормативно-правове забезпечення: Міжнародний та вітчизняний рівень (Методичні рекомендації) ЛМ Маєвська Житомир: ЖДУ, 2007 | 14 | 2007 |
Юридичний дискурс як модель інституційного дискурсу ІС Руднєва Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2018 | 6 | 2018 |
Жанрова специфіка юридичного дискурсу і його мовна реалізація ІС Руднєва Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2017 | 6 | 2017 |
Курс лекцій з дисципліни «Вища освіта України і Болонський процес» ПТ Гусєва | 6 | 2012 |
Афіксальні віддієслівні іменники на позначення дії у сучасній німецькій мові: семантика, парадигматика та синтагматика НГ Іщенко, ЛМ Ягупова, ЛД Маєвська | 6 | |
Методичне та педагогічне забезпечення як чинник удосконалення безперервної професійної освіти держаних службовців (досвід Франції) О Гончаренко Зб. наук. праць Військового інституту Київського національного університету …, 2013 | 5 | 2013 |
Особливості системи освіти в гуманітарних університетах Франції в середині ХХ ст. ІС Руднєва Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 191-196, 2014 | 4 | 2014 |
Streiflichter aus Deutschland ПТ Гусєва, ГВ Гоголєва, СФ Корогодіна Харків: Ранок, 2009 | 4 | 2009 |
Streiflichter aus Deutschland ПТ Гусєва, ГВ Гоголєва, СФ Корогодіна Харків: Ранок, 2009 | 4 | 2009 |
Рецептивна естетика як парадигма літературознавства у теоретичних дослідженнях Райнера Варнінга ОМ Шумська Новітня філологія.—Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 94-100, 2006 | 4 | 2006 |
Завдання, функції, принципи організації самостійної роботи студентів гуманітарних університетів Франції ІС Руднєва Теорія та методика навчання та виховання, 127-134, 2014 | 3 | 2014 |
Комп’ютерні технології ПТ Гусєва, ЛП Кургут, ЗГ Огнівенко Х.: ХНУ імені ВН Каразіна, 2005 | 3 | 2005 |
Парадигми рецептивної критики (з досвіду Констанцької школи та школи «Критики читацької реакції») ОМ Шумська ступеня канд. філол. наук: спец. 10.01. 05 «Порівняльне літературознавство …, 0 | 3 | |
Карл Шмітт про історичну ментальність та сутність Веймарської конституції Л Шумский Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна, 35-39, 2016 | 2 | 2016 |
Підготовка форматорів до роботи в системі підвищення кваліфікації державних службовців у Франції. О Гончаренко Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний …, 2015 | 2* | 2015 |
Разработка и использование web-ресурса в качестве педагогического инструментария ГП Д. Булавин , О. Гончаренко Научный рецензируемый журнал. Белгородского государственного университета …, 2014 | 2* | 2014 |
Французский опыт профессионализации форматоров системы повышения квалификации государственных служащих О Гончаренко Современные проблемы и перспективы развития педагогики и психологии., С. 80–86., 2014 | 2 | 2014 |
Використання сучасного педагогічного інструментарію в професійній освіті державних службовців: французький досвід та українські перспективи О Гончаренко Новий Колегіум, 2013 | 2 | 2013 |