Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів ОМ Серняк Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка, 2008 | 25 | 2008 |
Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів ЕО Остапенко Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2011 | 11 | 2011 |
Професійно-фахова підготовка вчителя іноземної мови для нової української школи О Серняк Молодь і ринок, 2019 | 3 | 2019 |
Управлінський аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя дисциплін гуманітарного циклу О Серняк Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2008 | 3 | 2008 |
Комунікативно-орієнтоване навчання іноземних мов. Бар’єри та шляхи подолання перешкод ОМ Серняк Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2015 | 2 | 2015 |
Использование коллективных форм организации обучения в процессе изучения дисциплин гуманитарного цикла в высшем учебном заведении ОМ Серняк Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011 | 1 | 2011 |
Застосування колективних форм організації навчання у процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу у вищому навчальному закладі ОМ Серняк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2011 | 1 | 2011 |
Інституційний аудит як інструмент підвищення інституційної спроможності органів виконавчої влади О Серняк Ефективність державного управління, 217-228, 2021 | | 2021 |
Педагогічна практика студентів факультету іноземних мов. методичні вимоги до уроку іноземної мови ОМ Серняк Вектор, 2021 | | 2021 |
ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В ГРЕЦІЇ ТА УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ О СЕРНЯК, Г ГРІГОРІУ Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2020 | | 2020 |
Формування емоційного інтелекту студента-гуманітарія: компаративний та методико-експериментальний аспекти ІП Гринчук, ОМ Серняк Мистецтво та освіта, 53-56, 2020 | | 2020 |
EVALUATION OF TEACHERS’PROFESSIONAL COMPETENCE IN GREECE AND UKRAINE: PROBLEMS AND SOLUTIONS О СЕРНЯК, Г ГРІГОРІУ Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2020 | | 2020 |
Формування місії держави як основа інституційного розвитку органів публічної влади ОІ Серняк Тернопіль: ТНПУ, 2020 | | 2020 |
Teaching of talk versus language teaching in the EFL classroom OM Sernyak PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Word, 231-236, 2019 | | 2019 |
«QUO VADIS», БІЗНЕС В УКРАЇНІ? ЯК ЗМІНИЛИСЯ МІСІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ УГОДИ ПРО АСОЦІАЦІЮ З ЄС «QUO VADIS», BUSINESS IN UKRAINE? О Серняк ББК У5 Б14, 254, 2019 | | 2019 |
Реалізація функціонально-комунікативного підходу в процесі впровадження колективних технологій навчання іноземних мов ОМ Серняк Вид-во НаУОА, 2018 | | 2018 |
Формування готовності студентів факультету іноземних мов до проходження педагогічної практики у школі О СЕРНЯК Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017 | | 2017 |
Технології ситуативного моделювання у формуванні мовленнєво-дискурсивної компетентості студентів факультету іноземних мов в іншомовному спілкуванні О СЕРНЯК Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017 | | 2017 |
Tехнологии ситуационного моделирования в формировании речевой дискурсивной компетентности студентов факультета иностранных языков в иноязычном общении О Серняк Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017 | | 2017 |
Формирование готовности студентов факультета иностранных языков к прохождению педагогической практики в школе О Серняк Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017 | | 2017 |