Підписатись
Оксана Серняк
Оксана Серняк
Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, кандидат педагогічних наук, доцент
Підтверджена електронна адреса в elr.tnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів
ОМ Серняк
Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка, 2008
252008
Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів
ЕО Остапенко
Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2011
112011
Професійно-фахова підготовка вчителя іноземної мови для нової української школи
О Серняк
Молодь і ринок, 2019
32019
Управлінський аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя дисциплін гуманітарного циклу
О Серняк
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2008
32008
Комунікативно-орієнтоване навчання іноземних мов. Бар’єри та шляхи подолання перешкод
ОМ Серняк
Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2015
22015
Использование коллективных форм организации обучения в процессе изучения дисциплин гуманитарного цикла в высшем учебном заведении
ОМ Серняк
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011
12011
Застосування колективних форм організації навчання у процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу у вищому навчальному закладі
ОМ Серняк
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2011
12011
Інституційний аудит як інструмент підвищення інституційної спроможності органів виконавчої влади
О Серняк
Ефективність державного управління, 217-228, 2021
2021
Педагогічна практика студентів факультету іноземних мов. методичні вимоги до уроку іноземної мови
ОМ Серняк
Вектор, 2021
2021
ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В ГРЕЦІЇ ТА УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
О СЕРНЯК, Г ГРІГОРІУ
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2020
2020
Формування емоційного інтелекту студента-гуманітарія: компаративний та методико-експериментальний аспекти
ІП Гринчук, ОМ Серняк
Мистецтво та освіта, 53-56, 2020
2020
EVALUATION OF TEACHERS’PROFESSIONAL COMPETENCE IN GREECE AND UKRAINE: PROBLEMS AND SOLUTIONS
О СЕРНЯК, Г ГРІГОРІУ
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2020
2020
Формування місії держави як основа інституційного розвитку органів публічної влади
ОІ Серняк
Тернопіль: ТНПУ, 2020
2020
Teaching of talk versus language teaching in the EFL classroom
OM Sernyak
PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Word, 231-236, 2019
2019
«QUO VADIS», БІЗНЕС В УКРАЇНІ? ЯК ЗМІНИЛИСЯ МІСІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ УГОДИ ПРО АСОЦІАЦІЮ З ЄС «QUO VADIS», BUSINESS IN UKRAINE?
О Серняк
ББК У5 Б14, 254, 2019
2019
Реалізація функціонально-комунікативного підходу в процесі впровадження колективних технологій навчання іноземних мов
ОМ Серняк
Вид-во НаУОА, 2018
2018
Формування готовності студентів факультету іноземних мов до проходження педагогічної практики у школі
О СЕРНЯК
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017
2017
Технології ситуативного моделювання у формуванні мовленнєво-дискурсивної компетентості студентів факультету іноземних мов в іншомовному спілкуванні
О СЕРНЯК
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017
2017
Tехнологии ситуационного моделирования в формировании речевой дискурсивной компетентности студентов факультета иностранных языков в иноязычном общении
О Серняк
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017
2017
Формирование готовности студентов факультета иностранных языков к прохождению педагогической практики в школе
О Серняк
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20