Подписаться
НД "Критерії та показники оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю"
НД "Критерії та показники оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю"
ІЦО НАПН України
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Дидактичний потенціал використання цифрового контенту з доповненою реальністю
О Пінчук, Л Лупаренко
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2022
122022
Критерії та показники оцінювання якості освітніх об’єктів доповненої реальності в підручниках фізики
СГ Литвинова, ОМ Соколюк
Інформаційні технології і засоби навчання 2 (88), 23-37, 2022
92022
Готовність вчителів до використання доповненої реальності в освітньому процесі
ЛА Лупаренко, СГ Литвинова, ОП Пінчук, ОМ Соколюк
Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки» 21 (50), 144-177, 2021
32021
Критерії і показники оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю
СГ Литвинова, ОП Пінчук, ЛА Лупаренко, ОМ Соколюк
ІЦО НАПН України, 2022
12022
Дорожня карта впровадження критеріїв та показників оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю
СГ Литвинова, ОП Пінчук, ЛА Лупаренко, ОМ Соколюк
ІЦО НАПН України, 2022
12022
Оцінювання 3d-моделей доповненої реальності в навчальній друкованій продукції
СГ Литвинова, ЛА Лупаренко
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби …, 2022
12022
Вплив зовнішніх чинників на розповсюдження технології доповненої реальності в освіті
СГ Литвинова
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту цифровізації освіти НАПН …, 2022
2022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–7