Дидактичний потенціал використання цифрового контенту з доповненою реальністю О Пінчук, Л Лупаренко Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2022 | 12 | 2022 |
Критерії та показники оцінювання якості освітніх об’єктів доповненої реальності в підручниках фізики СГ Литвинова, ОМ Соколюк Інформаційні технології і засоби навчання 2 (88), 23-37, 2022 | 9 | 2022 |
Готовність вчителів до використання доповненої реальності в освітньому процесі ЛА Лупаренко, СГ Литвинова, ОП Пінчук, ОМ Соколюк Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки» 21 (50), 144-177, 2021 | 3 | 2021 |
Критерії і показники оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю СГ Литвинова, ОП Пінчук, ЛА Лупаренко, ОМ Соколюк ІЦО НАПН України, 2022 | 1 | 2022 |
Дорожня карта впровадження критеріїв та показників оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю СГ Литвинова, ОП Пінчук, ЛА Лупаренко, ОМ Соколюк ІЦО НАПН України, 2022 | 1 | 2022 |
Оцінювання 3d-моделей доповненої реальності в навчальній друкованій продукції СГ Литвинова, ЛА Лупаренко Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби …, 2022 | 1 | 2022 |
Вплив зовнішніх чинників на розповсюдження технології доповненої реальності в освіті СГ Литвинова Рекомендовано до друку вченою радою Інституту цифровізації освіти НАПН …, 2022 | | 2022 |