Підписатись
Партола Вікторія Вікторівна
Партола Вікторія Вікторівна
Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Підтверджена електронна адреса в hnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Використання методу проектів у процесі викладання інтегрованого курсу Я досліджую світ
ВІ Партола, НВ Смолянюк
Новий Колегiум, 39-42, 2019
92019
Проблема формування інтелектуальних умінь молодших школярів у навчальному процесі Вальдорфської школи
ВВ Партола
Харків, 2012, 2012
72012
Поняття «ціннісного ставлення» майбутніх педагогів до професійної діяльності
ВВ Партола, НМ Смолянюк, ТМ Собченко
ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій …, 2020
62020
Тенденції становлення та розвитку вальдорфського руху в Україні
ОМ Іонова, СЄ Лупаренко, ВВ Партола
Теорія та методика навчання та виховання, 75-86, 2021
42021
Екологічне ставлення особистості до природи як психолого-педагогічна проблема
В Партола
Молодь і ринок, 51-54, 2015
42015
Сутність умінь і навичок учнів
ВВ Партола
Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 91-96, 2011
32011
Подолання бар’єрів в освіті дорослих: антрософськи-орієнтований підхід
ОМ Іонова, ВВ Партола
EDUCATIONAL CHALLENGES, 60-69, 2020
22020
Р. Штайнер про розвиток інтелектуальної сфери молодших школярів
ОМ Іонова, ВВ Партола
22010
Логоритміка у корекційно-логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНМ
ЄР Суровцова, ВВ Партола
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2023
12023
Засвоєння майбутніми вихователями дитячого садка різних стилів педагогічного спілкування під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу
ВВ Партола, НМ Смолянюк
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2017
12017
Формування інтелектуальних умінь молодших школярів (на прикладі вальдорфської школи)
ВВ Партола, ОМ Іонова
Монографія, 191 с., 2013
12013
Формування інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі навчання математики: досвід вальдорфської школи
ВВ Партола
Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 180-187, 2013
12013
Використання методу проектів як засобу формування інтелектуальних умінь молодших школярів у вальдорфській школі
ВВ Партола
Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах …, 2011
12011
В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
ВВ Партола
Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах …, 2010
12010
ПИТАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О Головіна, Т Козуб, В Партола
Перспективи та інновації науки, 2024
2024
МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ТА ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У ЗДО
НМ Смолянюк, ВВ Партола
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2023
2023
Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів початкових класів
ОМ Масюк, ВВ Партола, НМ Смолянюк, ЛІ Титаренко
Видавничий дім «Гельветика», 2023
2023
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
НМ Смолянюк, ВВ Партола, ОС Кабанська
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2022
2022
Аналіз формування інклюзивної компетентності у майбутніх учителів початкових класів (досвід Харківського національного педагогічного університету імені ГС Сковороди)
В Партола, Н Смолянюк, С Білецька
Наукові інновації та передові технології, 2022
2022
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ВВ Партола, НМ Смолянюк
Редакційна колегія, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20