Подписаться
Сергій Михайлович Войнаренко
Сергій Михайлович Войнаренко
ХНУ, факультет экономіки и управління, кафедра економічної теорії
Подтвержден адрес электронной почты в домене khnu.km.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Комунікативна політика підприємств в сучасних умовах
СМ Войнаренко
ВІСНИК, 251, 2011
622011
Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств
СМ Войнаренко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки …, 2007
242007
Інноваційні маркетингові технології як напрям підвищення ефективності комунікацій
СМ Войнаренко
Экономика: реалии времени, 70-75, 2013
142013
Рекламна стратегія в системі формування маркетингової політики підприємства
СМ Войнаренко
Економіка: реалії часу, 22, 2015
82015
Теоретико-методологічні аспекти проведення маркетингових досліджень
СМ Войнаренко, ОА ЛОБКО
Вісник Хмельницького національного університету.–2009 6, 144-146, 2009
22009
Рекламная стратегия в системе формирования маркетинговой политики предприятия
СМ Войнаренко
Экономика: реалии времени, 175-179, 2015
12015
Сутність інтегрального показника маркетингової привабливості рекламних кампаній операторів мобільного зв’язку
СМ Войнаренко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 38-41, 2014
2014
Математична модель інтелектуальної підтримки прийняття рішень з оцінки ефективності маркетингових комунікацій операторів мобільного зв’язку
СМ Войнаренко
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 35-42, 2014
2014
Ребрендинг підприємств мобільного зв’язку як спосіб підвищення їх конкурентоспроможності
СМ Войнаренко
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 28-32, 2014
2014
ЗРОСТАННЯ РОЛІ РЕКЛАМИ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
СМ Войнаренко
СЕРІЯ «ПОДАТКОВА ТА МИТНА СПРАВА В УКРАЇНІ», 234, 0
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОПЕРАТОРІВ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ
СМ Войнаренко
ПРОБЛЕМИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В УКРАЇНІ, 32, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–11