Подписаться
Karmazinova Viktoriia
Karmazinova Viktoriia
Другие именаКармазінова Вікторія, Кармазінова В.Д., Кармазінова Вікторія Дмитрівна
State University of Trade and Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене knute.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
The impact of digitalization on marketing communications: new challenges for branding and advertising Business
T Ustik, V Karmazinova, S Shurpa, O Zhuk, O Boiko, L Radkevych
WSEAS Transactions on Information Science and Applications 20, 344-355, 2023
92023
Mobile tools for product promotion
V KARMAZINOVA, O KARKUSHKA
" INTERNATIONAL· SCIENTIFIC-· PRACTICAL· JOURNAL· COMMODITIES· AND· MARKETS …, 2023
12023
Брендинг в електронній торгівлі
ВД Кармазінова, МВ Котова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2019
12019
Формування бренд-комунікацій маркетингових дослідних агентств
ВД Кармазінова
Вісн. Ужгород. нац. ун-т., 48-52, 2017
12017
Формування бренду В2В-послуг
ВД Кармазінова
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 103-107, 2016
12016
Розвиток цифрових торговельних платформ на ринках В2С та С2С
O ZAITSEVA, V SHUKLINA, V KARMAZINOVA
INTERNATIONAL SCIENTIFIC-PRACTICAL JOURNAL COMMODITIES AND MARKETS 51 (3), 24-39, 2024
2024
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГУ
БАВ Кармазінова Вікторія Дмитрівна
The 11th International scientific and practical conference “Problems of the …, 2023
2023
Підвищення ефективності програм лояльності за допомогою цифрової трансформації
ООК В.Д. Кармазінова
Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронний ресурс] : тези доп …, 2023
2023
Репутаційний менеджмент міжнародної компанії в умовах війни
МЄМ В.Д. Кармазінова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали …, 2022
2022
Підтримка державного бюджету національними брендами під час військового конфлікту з «російським кораблем»
ВДКЄ Ясько
Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронне видання] : тези доп …, 2022
2022
Інтернет-комунікації та їх використання в сучасних реаліях країни
ВД Кармазінова, ОО Каркушка
Харків: ДБТУ, 2022
2022
СОЦІАЛЬНІ МЕДІА У СИСТЕМІ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ ІНДУСТРІЇ КРАСИ
ЄВ Ясько, ВД Кармазінова
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 192, 2022
2022
«CUSTOMER JOURNEY» AS A COMPONENT OF STRATEGIC MARKETING
ДС Файвішенко, ТВ Романченко, ВД Кармазинова
Економічний простір, 55-60, 2021
2021
«Customer journey» as a component of strategic marketing
D Fayvishenko, T Romanchenko, V Karmazinova
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2021
2021
Бренд викладача як інструмент підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг
ОВЮ В.Д. Кармазінова
Інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії …, 2021
2021
СПІВРОБІТНИК ЯК АДВОКАТ БРЕНДА КОМПАНІЇ
ВД Кармазінова, НВ Скиртюк
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 242, 2021
2021
Використання інноваційних систем формування та розвитку бренда компанії
ВД Кармазінова
тез.доп: ХІІІ Міжн. Бізнес-форум «Проблеми та перспективи розвитку …, 2020
2020
Процес формування лояльності до брендів
ВД Кармазінова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тез. доп. ІІ Міжнародна …, 2020
2020
ВИКОРИСТАННЯ БРЕНД-ТЕХНОЛОГІЙ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТОРІВЛІ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
ВД Кармазінова
Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації …, 2020
2020
Кармазінова ВД
МВ Котова
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. СЕРІЯ «ЕКОНОМІЧНІ …, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20