Оптимізація діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ засобами сервісу Google APPS А Карпенко Комп'ютер у школі та сім'ї, 34-38, 2017 | 12 | 2017 |
КОРПОРАТИВНА ПОШТА GMAIL СЕРВІСУ GOOGLE APPS ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ВНЗ А Карпенко Information Technologies in Education, 160-169, 2017 | 11 | 2017 |
Використання сервісів Google Apps у процесі інформатизації закладу вищої освіти АС Карпенко Інформаційні технології і засоби навчання 71 (3), 183-195, 2019 | 9 | 2019 |
Google-документи сервісу Google Apps: координація та контроль діяльності організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти АС Карпенко ScienceRise. Pedagogical Education, 4-8, 2018 | 7 | 2018 |
Використання Google-диску сервісу Google Apps у роботі організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ АС Карпенко Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2017 | 6 | 2017 |
Use of Digital Tools for Checking Uniqueness by Students and Academic Staff of the Borys Grinchenko Kyiv University: Problems and Solutions NM Vinnikova, OS Aleksandrova, OM Kuzmenko, TS Opryshko, ... Digital Humanities Workshop, 29-36, 2021 | 4 | 2021 |
Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті АС Карпенко спец. 13.00. 04. Київський держ. ун-т ім. Бориса Грінченка. Київ, 2021, 2021 | 4 | 2021 |
Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету як сучасна наукова проблема О Жильцов, А Карпенко Іноваційна педагогіка, 115-118, 2020 | 4 | 2020 |
Використання сервісу google-meet google apps (g suite) при організації освітнього процесу в зво А Карпенко Матеріали конференцій МЦНД, 77-78, 2020 | 4 | 2020 |
Використання сервісів Google Apps (G Suite) для формування ІКТ-компетентностей у співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету АС Карпенко Физико-математическое образование, 71-78, 2019 | 3 | 2019 |
PUBLICATION ACTIVITY OF UKRAINIAN HEI ACADEMIC STAFF: A CASE STUDY AK Nataliia Vinnikova, Olga Kuzmenko SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific …, 2021 | 1 | 2021 |
Змістова характеристика інформаційно-методичного забезпечення розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету О Жильцов, А Карпенко Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2020 | 1 | 2020 |
ІК-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК АТРИБУТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ВНЗ А Карпенко | 1 | 2016 |
Використання хмарних технологій та сервісів Google Apps в організації освітнього процесу ВНЗ А Карпенко Інформаційні технології, 33-34, 2015 | 1 | 2015 |
Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ А Карпенко Інформаційні технології, 104-106, 2014 | 1 | 2014 |
Особливості сімейного туберкульозу в умовах реорганізації протитуберкульозної служби (в умовах збільшення міграційних процесів) І Дужий, Л Бондаренко, А Карпенко | | 2023 |
Використання інструментів цифрових комунікацій у фандрейзингу (на прикладі неприбуткових організацій в умовах російсько-української війни 2022 року) А Карпенко | | 2023 |
Google-форма google apps та організаційно-навчальні підрозділи університету: особливості впровадження інформаційної системи підтримки АС Карпенко Інформаційні технології і засоби навчання 71 (3), 183-195, 2019 | | 2019 |
Використання сервісу Google-групи Google Apps (G Suite) в організаційно-навчальній діяльності закладу вищої освіти А Карпенко Сучасний рух науки, 423-425, 2019 | | 2019 |
GoogleApps: мобільність, гнучкість та доступність в організації освітнього процесу у ВНЗ А Карпенко Особистість, суспільство, політика, 108-109, 2016 | | 2016 |