Підписатись
Карпенко Анастасія Сергіївна
Карпенко Анастасія Сергіївна
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Оптимізація діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ засобами сервісу Google APPS
А Карпенко
Комп'ютер у школі та сім'ї, 34-38, 2017
122017
КОРПОРАТИВНА ПОШТА GMAIL СЕРВІСУ GOOGLE APPS ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ВНЗ
А Карпенко
Information Technologies in Education, 160-169, 2017
112017
Використання сервісів Google Apps у процесі інформатизації закладу вищої освіти
АС Карпенко
Інформаційні технології і засоби навчання 71 (3), 183-195, 2019
92019
Google-документи сервісу Google Apps: координація та контроль діяльності організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти
АС Карпенко
ScienceRise. Pedagogical Education, 4-8, 2018
72018
Використання Google-диску сервісу Google Apps у роботі організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ
АС Карпенко
Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2017
62017
Use of Digital Tools for Checking Uniqueness by Students and Academic Staff of the Borys Grinchenko Kyiv University: Problems and Solutions
NM Vinnikova, OS Aleksandrova, OM Kuzmenko, TS Opryshko, ...
Digital Humanities Workshop, 29-36, 2021
42021
Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті
АС Карпенко
спец. 13.00. 04. Київський держ. ун-т ім. Бориса Грінченка. Київ, 2021, 2021
42021
Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету як сучасна наукова проблема
О Жильцов, А Карпенко
Іноваційна педагогіка, 115-118, 2020
42020
Використання сервісу google-meet google apps (g suite) при організації освітнього процесу в зво
А Карпенко
Матеріали конференцій МЦНД, 77-78, 2020
42020
Використання сервісів Google Apps (G Suite) для формування ІКТ-компетентностей у співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету
АС Карпенко
Физико-математическое образование, 71-78, 2019
32019
PUBLICATION ACTIVITY OF UKRAINIAN HEI ACADEMIC STAFF: A CASE STUDY
AK Nataliia Vinnikova, Olga Kuzmenko
SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific …, 2021
12021
Змістова характеристика інформаційно-методичного забезпечення розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету
О Жильцов, А Карпенко
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2020
12020
ІК-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК АТРИБУТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ВНЗ
А Карпенко
12016
Використання хмарних технологій та сервісів Google Apps в організації освітнього процесу ВНЗ
А Карпенко
Інформаційні технології, 33-34, 2015
12015
Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ
А Карпенко
Інформаційні технології, 104-106, 2014
12014
Особливості сімейного туберкульозу в умовах реорганізації протитуберкульозної служби (в умовах збільшення міграційних процесів)
І Дужий, Л Бондаренко, А Карпенко
2023
Використання інструментів цифрових комунікацій у фандрейзингу (на прикладі неприбуткових організацій в умовах російсько-української війни 2022 року)
А Карпенко
2023
Google-форма google apps та організаційно-навчальні підрозділи університету: особливості впровадження інформаційної системи підтримки
АС Карпенко
Інформаційні технології і засоби навчання 71 (3), 183-195, 2019
2019
Використання сервісу Google-групи Google Apps (G Suite) в організаційно-навчальній діяльності закладу вищої освіти
А Карпенко
Сучасний рух науки, 423-425, 2019
2019
GoogleApps: мобільність, гнучкість та доступність в організації освітнього процесу у ВНЗ
А Карпенко
Особистість, суспільство, політика, 108-109, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20