Підписатись
Ярослав Яненко
Ярослав Яненко
Інші іменаYaroslav Yanenko
Підтверджена електронна адреса в fufp.sumdu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації: монографія
ЯВ Яненко
Суми: Сумський державний університет, 2018
25*2018
Заказ и размещение рекламы. Как это правильно сделать
ЯВ Яненко
Маркетинг для профессионалов, 224, 2005
21*2005
Захват региональных рынков: война локальных брендов и" чужаков"
ЯВ Яненко
Эксмо, 2007
192007
Підручник з крос-медіа
ІН Крецу, М Гузун, Л Василик
Крецу, М. Гузун, Л. Василик, 2015
182015
Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві
ЯВ Яненко
Сумський державний університет, 2017
122017
Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект
Я Яненко
Образ, 97-102, 2016
112016
Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние
ЯВ Яненко
Минск: БГУ, 2018
102018
Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами
ЯВ Яненко
Інформаційне суспільство, 49-57, 2017
102017
Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспекты
Я Яненко
Минск: Изд. центр БГУ, 2017
102017
MULTIMEDIA CREATIVE PROJECT AS A FORM OF STUDENTS'INDEPENDENT WORK AND A FACTOR OF THEIR PROFESSIONAL SOCIALIZATION
YV Yanenko
Information Technologies and Learning Tools 69 (1), 174-185, 2019
9*2019
Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації
Я Яненко
Образ, 152-158, 2015
92015
Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ
ЯВ Яненко
Сумський державний університет, 2020
72020
Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві
ЯВ Яненко
Класичний приватний університет, 2018
72018
Marketing communications in election campaigns
O Tkachenko, Y Yanenko, O Sydorenko, I Sypchenko, L Dudchenko, ...
Marketing Communications in Election Campaigns, 525-533, 2020
62020
Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій
Я Яненко
Сумський державний університет, 2018
62018
Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст.
ЯВ Яненко, ЯВ Яненко, YV Yanenko
Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства 3, 116–117, 2013
62013
ОСОБЛИВОСТІ ТРАНСЛЯЦІЇ ЦІННОСТЕЙ У РЕКЛАМІ НА УКРАЇНСЬКИХ ТЕЛЕКАНАЛАХ
ЯВ Яненко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 202-205, 2012
62012
Реклама як феномен української культури
ЯВ Яненко, YV Yanenko
Діалог мов – діалог культур. Україна і світ, 922–930, 2013
52013
Сторителлинг как коммуникационная технология
ЯВ Яненко
Мінск: БДУ, 2017
42017
Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві
ЯВ Яненко
Наукові записки Інституту журналістики, 139–141, 2013
42013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20