Підписатись
Ярослав Яненко
Ярослав Яненко
Інші іменаYaroslav Yanenko
Підтверджена електронна адреса в fufp.sumdu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації
ЯВ Яненко
Сумський державний університет, 2018
352018
Підручник з крос-медіа
І Крецу, М Гузун, Л Василик
Schiller Publishing House, 2015
222015
Заказ и размещение рекламы. Как это правильно сделать
ЯВ Яненко
Маркетинг для профессионалов, 224, 2005
22*2005
Захват региональных рынков: война локальных брендов и" чужаков"
ЯВ Яненко
Эксмо, 2007
192007
Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві
ЯВ Яненко
Сумський державний університет, 2017
182017
Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект
Я Яненко
Образ, 97-102, 2016
172016
Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние
ЯВ Яненко
Минск: БГУ, 2018
112018
Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами
ЯВ Яненко
Інформаційне суспільство, 49-57, 2017
112017
MULTIMEDIA CREATIVE PROJECT AS A FORM OF STUDENTS'INDEPENDENT WORK AND A FACTOR OF THEIR PROFESSIONAL SOCIALIZATION
YV Yanenko
Information Technologies and Learning Tools 69 (1), 174-185, 2019
10*2019
Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспекты
ЯВ Яненко
Белорусский государственный университет, 2017
102017
Marketing communications in election campaigns
O Tkachenko, Y Yanenko, O Sydorenko, I Sypchenko, L Dudchenko, ...
Marketing Communications in Election Campaigns, 525-533, 2020
92020
Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації
Я Яненко
Образ, 152-158, 2015
92015
Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ
ЯВ Яненко
Сумський державний університет, 2020
82020
Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій
Я Яненко
Сумський державний університет, 2018
82018
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві
ЯВ Яненко
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021
72021
Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві
ЯВ Яненко
Класичний приватний університет, 2018
72018
Реклама як феномен української культури
ЯВ Яненко, YV Yanenko
Діалог мов – діалог культур. Україна і світ, 922–930, 2013
62013
Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст.
ЯВ Яненко, ЯВ Яненко, YV Yanenko
Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства 3, 116–117, 2013
62013
ОСОБЛИВОСТІ ТРАНСЛЯЦІЇ ЦІННОСТЕЙ У РЕКЛАМІ НА УКРАЇНСЬКИХ ТЕЛЕКАНАЛАХ
ЯВ Яненко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 202-205, 2012
62012
ЯК ПИСАТИ РЕКЛАМНІ ТА PR-ТЕКСТИ
ЯВ Яненко
Суми: Сумський державний університет, 2023
52023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20