Науково-теоретичні підходи до розвитку культурно-мовних цінностей учнів у контексті дослідно-експериментальної роботи в гімназії МП Савченко Дидактика: теорія і практика, 160-171, 2016 | 24 | 2016 |
Науково-теоретичні підходи до розвитку морально-громадянських цінностей учнів у контексті дослідно-експериментальної роботи в гімназії МП Савченко Дидактика: теорія і практика, 155-167, 2017 | 15 | 2017 |
Особливості реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних і морально-громадянських цінностей учнів ВІ Кизенко, МП Савченко Директор школи, ліцею, гімназії 5 (6), 56-60, 2014 | 14 | 2014 |
Феномен культурно-мовних та морально-громадянських цінностей у контексті гімназійного експерименту ВІ Кизенко, МП Савченко, НІ Новицька | 4 | 2019 |
Проблема реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів: комплексний підхід М Савченко Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи: матеріали Першої …, 2019 | 3 | 2019 |
Новітні технології навчання іноземних мов – у практику роботи Київської гімназії східних мов № 1 М Савченко Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної …, 2021 | 2* | 2021 |
Гімназійне освітнє середовище: формування предметних компетентностей і цінностей здобувачів освіти ВІ Кизенко, СВ Косянчук, МП Савченко Priority directions of science and technology development, 709-717, 2021 | 2 | 2021 |
Реалізація інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів у контексті дослідно-експериментальної роботи В Кизенко, М Савченко Український педагогічний журнал, 72-84, 2019 | 2 | 2019 |
Роль дидактичних технологій у процесі досягнення учнями обов’язкових результатів навчання та формування культурно-мовних і морально-громадянських цінностей В Кизенко, М Савченко Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 171-173, 2018 | 2 | 2018 |
Проблема формування інтересу у школярів щодо вивчення східних мов (культурологічний аспект) МП Савченко Україна – країни Сходу: від діалогу педагогічних систем до культур та …, 2001 | 2 | 2001 |
Музейна педагогіка як засіб розвитку культурно-мовних цінностей та комунікативної компетентності учнів гімназії М Савченко Музейна педагогіка в науковій освіті : зб. тез доповідей учасників ІІ Всеукр …, 2020 | 1 | 2020 |
Організація досліджень етнонаціональних і культурно-мовних цінностей народів Сходу: наукове товариство гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи МП Савченко Дидактика: теорія і практика, 107-121, 2018 | 1 | 2018 |
Вивчаємо історію голокосту–розвиваємо загальнолюдські цінності і толерантність особистості учнів МП Савченко Дидактика: теорія і практика, 148-160, 2016 | 1 | 2016 |
Участь у суспільній акції школярів України «Громадянин» як засіб формування та розвитку в учнів гімназії цінностей громадянського суспільства МП Савченко Дидактика: теорія і практика, 105-113, 2014 | 1 | 2014 |
Гімназія в українсько-східних міжнародних освітніх зв’язках:[Досвід Київ. гімназії-інтернату схід. мов № 1] МП Савченко Україна–країни Сходу: від діалогу педагогічних систем до діалогу культур та …, 2013 | 1 | 2013 |
ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО В ПРОЄКТАХ УЧНІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЇХ ГРОМАДЯНСЬКОЇ АКТИВНОСТІ МП Савченко The 12 th International scientific and practical conference “Modern research …, 2023 | | 2023 |
КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ МП САВЧЕНКО Світ мов і мови світу: зб. матеріалів V Міжнародної наук.-практ. студ. конф …, 2022 | | 2022 |
Дистанційне навчання за воєнного стану в Україні: гімназійна практика і перспективи МП Савченко, СГ Виклюк, ЛГ Масловська, НІ Новицька, ГВ Подгорний Modern research in world science. Proceedings of the 2nd International …, 2022 | | 2022 |
Автор педагогічних інновацій М Савченко Мистецтво життєтворчості Івана Єрмакова. Спогади рідних, друзів, колег, 155–156, 2022 | | 2022 |
Гімназія у культурно-освітньому діалозі «Україна–Схід» (1986–2016 pp.) МП Савченко Україна між Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної …, 2021 | | 2021 |