Подписаться
Світлана Лиса
Світлана Лиса
Київський національний лінгвістичний університет, кафедра менеджменту та маркетингу
Подтвержден адрес электронной почты в домене knlu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Класифікація форматів та особливості розвитку роздрібної торгівлі України
СС Лиса
Глобальні та національні проблеми економіки, 254-258, 2017
152017
EXPLORING THE RELATIONSHIPS BETWEEN DEMAND ATTITUDES AND THE SUPPLY AMOUNT IN CONSUMER-DRIVEN SUPPLY CHAIN FOR FMCG
YC Andrii Galkin, Iryna Yemchenko, Svytlana Lysa, Mykhailo Tarasiuk
Acta logistica – International Journal about Logistics., Pages 1-12, 2022
13*2022
РИНОК ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ: ДИНАМІКА, СТРУКТУРА, ПЕРСПЕКТИВИ
СС Лиса
Товари і ринки 2 (24), 52-62, 2017
72017
Методичні підходи до оцінювання логістичних ланцюгів торговельних мереж
СС Лиса
Вісник КНТЕУ, 56-63, 2010
62010
Управління ланцюгами поставок торговельних мереж
С Лиса
Вісник Одеського національного університету, серія: економіка 22 (1(55)), 80-85, 2017
52017
Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства
С Лиса, К Анна
Бізнес Інформ Розділ: Менеджмент і маркетинг, C. 432–437., 2022
32022
Formation of a system of performance indicators for logistics in e-commerce
SSL D. V. Kochubei
Науковий вісник Полісся 13 (№1 (13) Ч. 2), С. 170-174., 2018
32018
Оцінка економічної ефективності логістичних ланцюгів торговельних мереж
СС Лиса
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2011
32011
Ефективна система логістики, як спосіб отримання конкурентних переваг торговельних мереж
СС Лиса
"Економіка та суспільство", 291-297, 2017
12017
Моделі ефективного управління логістикою в торговельній мережі
СС Лиса
Вісник соціально-економічних досліджень, 237-243, 2011
12011
Проблеми і переваги управління ланцюгами постачання торговельних мереж на ринку України
С Лиса
Актуальні проблеми економіки, 111, 2010
12010
CONTEMPORARY MARKETING STRATEGIES MARKETPLACES
КАВ Дюгованець О. М., Лиса С.С.
ІНВЕСТИЦІЇ:ПРАКТИКА ТА ДОСВІД, 117-122, 2024
2024
OMNICHANNEL MARKETING IN CHINA: EVALUATING THE SUCCESS FACTORS FOR CHINESE CORPORATIONS
A Popova, S Lysa
Grail of Science, 75-81, 2023
2023
THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN PROMOTING GOODS AND SERVICES: NEW OPPORTUNITIES AND CHALLENGES
M Shevchenko, M Buhaiova, S Lysa
SWorldJournal, 64-74, 2023
2023
SOCIAL MEDIA MARKETING ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ТА ТОВАРІВ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Т. Є. Чебанова, С. С. Лиса, А. В. Кулік
Інвестиції: практика та досвід, 65-70, 2023
2023
МОдЕлІ АльТЕРНАТИВНИХ ВАРІАНТІВ лОгІСТИЧНИХ лАНцЮгІВ дОСТАВКИ ВАНТАЖІВ
ДО Свірін, СС Лиса, АІ Зіміна, РМ Набока, ВВ Шукліна, ІВ Токмакова, ...
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 22023189, 2023
2023
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МАРКЕТИНГУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ П'ятецька КО
СС Лиса
AD ORBEM PER LINGUAS ДО СВІТУ ЧЕРЕЗ МОВИ, 594, 2022
2022
НЕОБХІДНІСТЬ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДИСТРИБУЦІЇ ПІДПРИЄМТСВ
ДА Йoєнко, СС Лиса
AD ORBEM PER LINGUAS ДО СВІТУ ЧЕРЕЗ МОВИ, 571, 2022
2022
ОПТИМІЗАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ ПАНДЕМІЇ COVID -19
С Лиса, К Анна
ВІСНИК УНІВЕРСИТЕТУ «Україна» Серія: «Економіка, менеджмент, маркетинг 1 …, 2021
2021
Проблеми та перспективи розвитку холодових ланцюгів постачання
ЛС С.
ПроблемиПроблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні …, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20