Подписаться
Сало Яна Вікторівна
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Аудит персоналу: навчальний посібник
ТП Збрицька, ЯВ Сало
Одеса: ОНЕУ, 2019
72019
Особливості формування бренду роботодавця
ЯВ Сало
Університет митної справи та фінансів, 2023
62023
Середній клас як інструмент соціально-економічного розвитку країни
ЯВ Сало
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2016
42016
Середній клас: проблеми формування
ЯВ Сало
Економіка та суспільство, 270-274, 2016
32016
Екологічні аспекти сучасної логістики
ЯВ Сало
Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, 209-215, 2023
22023
«ЗЕЛЕНА» ЛОГІСТИКА В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Я Сало
Економіка та суспільство, 2023
22023
Методологія і практика оцінки середнього класу як чинника соціально-економічного зростання України
ЯВ Сало
Проблеми системного підходу в економіці, 146-153, 2018
22018
Вірусний маркетинг: принципи та особливості використання
Я Сало
Економіка та суспільство, 2022
12022
PEST-аналіз малого та середнього підприємництва в Україні
Я Сало, І Марчук, С Орловська
Економіка та суспільство, 2021
12021
Вплив мотивації праці на якість трудового життя працівників
Я Сало, А Павличенко
Економіка та суспільство, 2021
12021
Вплив пандемії COVID-19 на ринок праці в Україні
Я Сало, О Базелюк
Економіка та суспільство, 2021
12021
Інноваційні форми зайнятості в сучасній економіці України
АІ Табанова, ЯВ Сало
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2019
12019
Креативний середній клас
ЯВ Сало
Сучасні тенденції в економіці та управлінні, 64-66, 2017
12017
Вплив державної соціально-економічної політики на нерівність в розподілі доходів
ЯВ Сало
Бізнес-навігатор, 76-81, 2017
12017
Макроекономічне становище як передумова формування середнього класу
ЯВ Сало
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
12017
Економічні фактори соціальної стратифікації суспільства
ЯВ Сало
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 119-122, 2016
12016
Системний підхід у дослідженні стратифікаційних процесів
Я Сало
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 134-146, 2015
12015
DIGITISATION OF MARKETING AND LOGISTICS ACTIVITIES OF MANUFACTURING AND TRADING ENTERPRISES
YS Sergiy Spivakovskyy, Marina Järvis, Olha Boiko, Yuriy Robul, Zoreslava ...
JOURNAL OF LAW AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT, 1-18, 2023
2023
PR-ІНСТРУМЕНТИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ
К Тарасова, Я Сало, Г Новак
Економіка та суспільство, 2023
2023
Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства
ЯВ Сало
Університет митної справи та фінансів, 2023
2023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20