Підписатись
Магдалина Опачко
Магдалина Опачко
ДВНЗ «Ужгородський національний університет» / Uzhhorod National University
Підтверджена електронна адреса в uzhnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів фізики з дидактичного менеджменту
МВ Опачко
802018
Філософія сучасної освіти: навчальнометодичний посібник
МВ Опачко
Ужгород: УжНУ, 30-33, 2016
232016
Формування методологічної компетентності майбутнього вчителя фізики у системі професійної підготовки
МВ Опачко
Вісник Львівського університету. Серія педагогічна.-2009.-Вип 25, 271-278, 2009
222009
Інтегративний підхід до реалізації дидактичного менеджменту у підготовці магістрів-фізиків
МВ Опачко
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2016
152016
Професійна орієнтація учнів в процесі розв'язування задач фізико-технічного змісту
МВ Опачко
Видавництво Ужгородського державного університету, 2001
152001
Дидактичний менеджмент у методичній підготовці вчителя фізики: роль і місце
МВ Опачко
Вид-во УжНУ «Говерла», 2008
142008
Цілепокладання в змісті методичної підготовки вчителя фізики
МВ Опачко
Вісник ЧДПУ. Серія “Педагогічні науки”.-2008.-Вип 57, 222-225, 2008
132008
Системний та інтегративний підходи в освіті
МВ Опачко
Ужгород: УжНУ, 2016
112016
Впровадження інноваційних технологій навчання (на прикладі вивчення угорської та чеської мов)
МВ Опачко, ІА Депчинська, НВ Марфинець
Ужгород: УжНУ, 2016
112016
Комплексний підхід у формуванні методичної майстерності вчителя фізики
М Опачко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка …, 2014
112014
Дидактичний менеджмент у методичній підготовці сучасного вчителя фізики
МВ Опачко
Вид-во: ТОВ “РІК-У”, 2017
92017
Структурування змісту навчального матеріалу як складова методичної роботи вчителя фізики
МВ Опачко
Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конференції “фізико-технічна і фізична …, 2009
92009
Теорія і практика профорієнтаційної діяльності педагога: навч.‐метод. посібник.
МВ Опачко
Ужгород: Ужгородський держ. ун‐т, 2000
92000
Моделювання у змісті підготовки педагога: теоретичний аспект
МВ Опачко
Інноваційна педагогіка, 19-23, 2017
82017
Моделювання взаємодії у процесі вивчення фізики в школі
МВ Опачко
Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Вип. ХХІV.–Івано-Франківськ …, 2008
82008
Впровадження нових форм планування, організації та проведення всіх видів занять у контексті Болонського процесу (інформаційно-методичні матеріали)
МВ Опачко, ВВ Сагарда
Ужгород: УжНУ, 2006
82006
Планування як складова управлінсько-методичної підготовки вчителя
МВ Опачко
Вісник ЧДПУ. Серія “Педагогічні науки”.-2009.-Вип 65, 231-236, 0
8
Дидактичний менеджмент: філософський аспект сутності поняття
МВ Опачко
Видавництво УжНУ" Говерла", 2016
72016
Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи
M Opachko, I Kozlovska, I Kliuchkovska
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна …, 2021
62021
Розиток змісту гуманітарної освіти: аналіз поняття
ІА Депчинська, МВ Опачко
Видавництво УжНУ «Говерла», 2015
62015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20