Підписатись
Луцій Олександр Павлович
Луцій Олександр Павлович
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг: навчальний посібник
СІ Чеботар, ЯС Ларіна, ОП Луцій, МГ Шевчик, РІ Буряк, СМ Боняр, ...
Київ.–«Наш час», 2007.–504 c, 2007
832007
Маркетингові дослідження ринку продуктів харчування: організаційно-методичний аспект діяльності суб'єктів господарювання
ОП Луцій, НВ Васюткіна
К.: Видавництво Європейського ун-ту, 2006
332006
Сучасні тенденції маркетингових досліджень на міжнародному ринку
ОП Луцій, ІС Коварш
Маркетинг в Україні, 8-10, 2005
232005
Маркетинговий менеджмент
ВВ Луцяк, ЛМ Пронько, ТВ Колесник
Навчальний посібник, 2005
192005
Основи маркетингу: конспект лекцій
ОП Луцій
ОП Луцій-К.: Вид-во Європ. ун-ту,-2001.-48 с, 1998
101998
Основи маркетингу
ОП Луцій
К.: Вид-во ЄУФІМБ, 2000
62000
Споживчі оцінки ринку продуктів харчування в Україні
ОП Луцій, НВ Васюткіна
Маркетинг в Україні, 25-29, 2003
52003
Механізм забезпечення інноваційної діяльності підприємств аграрного сектору на засадах маркетингу
О Луцій, В Бондаренко
Проблеми і перспективи економіки та управління, 144-155, 2022
42022
Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємств аграрного сектору
ОП Луцій, ТА Корнійчук
Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2022
32022
Товарно-збутова політика аграрних підприємств в системі забезпечення продукцією овочівництва Херсонської області
ОВ Штепа
Бізнес-навігатор, 146-151, 2011
32011
Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування
О Луцій, С Весперіс
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010
22010
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ПЕРЕДУМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
О Луцій, Т Корнійчук
Економічний дискурс, 40-49, 2022
12022
Рекламний менеджмент: підручник
ОП Луцій, ЯС Ларіна, ЛВ Забуранна
12017
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ В МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
Н Резнік, О Луцій
Економіка та суспільство, 2024
2024
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ
ОП Луцій, ОМ Скакун
Київський економічний науковий журнал, 76-81, 2023
2023
Інноваційна діяльність підприємств як суб’єкт управління
О Луцій
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023
2023
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
ТА Корнійчук, ОП Луцій
Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнародної науково, 76, 2023
2023
ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ОЮ Білецький, ОП Луцій
Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнародної науково, 67, 2023
2023
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ЯК СУЧАСНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ОВ Мулик, ОП Луцій
Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнародної науково, 152, 2023
2023
ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АПК
ВЮ Руденко, ОП Луцій
Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнародної науково, 167, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20