Явление интерпретации в свете герменевтического подхода: к проблеме музыкального понимания В Регрут | 2 | 2011 |
Принципы ансамблевости в хоровых и ансамблевых сценах в операх В.‑А. Моцарта В Регрут Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 129-138, 2013 | 1 | 2013 |
Семантичні властивості оперного тексту (на прикладі творчості ВА Моцарта) ВЙ Регрут Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 169-173, 2015 | | 2015 |
Особенности сценического воплощения оперного произведения: от оперного текста к постановочной интерпретации. V Rehrut Музичне мистецтво і культура, 396-405, 2014 | | 2014 |
Структурно-семантические особенности оперного текста. V Rehrut Музичне мистецтво і культура, 296-305, 2014 | | 2014 |
Ведущие направления и актуальные аспекты музыковедческой моцартианы В Регрут Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 262-271, 2013 | | 2013 |
Драматичне як чинник оперної драматургії у творчості В. Моцарта: до постановки питання В Регрут Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 129-138, 2012 | | 2012 |
СЕМАНТИКА ВОКАЛЬНОГО АНСАМБЛЯ В ОПЕРАХ ВА МОЦАРТА В СВЕТЕ ПРОБЛЕМЫ МУЗЫКАЛЬНОГО КАТАРСИСА В Регрут | | |
Материал данной статьи позволяет раскрывать взаимосвязь яв-лений интерпретации и понимания с позиции герменевтического под-хода, определять общие теоретические предпосылки … В Регрут Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежда-нової:[зб …, 0 | | |