Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика: монографія ТМ Сорочан Луганськ: Знання 384, 16, 2005 | 285 | 2005 |
Розвиток професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти ТМ Сорочан Луганськ 478, 372-423, 2005 | 83 | 2005 |
Фасілітація–нова функція післядипломної педагогічної освіти ТМ Сорочан Освіта на Луганщині, 21, 2004 | 31 | 2004 |
Характеристика професіоналізму управлінської діяльності керівників шкіл на засадах компетентнісного підходу Т Сорочан Шлях освіти, 9-12, 2005 | 28 | 2005 |
Професійна діяльність андрагогів: сучасний погляд ТМ Сорочан Директор школи, ліцею, гімназії 4, 27-32, 2008 | 18 | 2008 |
Пiдготовка керiвникiв шкiл до управлiнської дiяльностi: теорiя та практика: монографiя ТМ Сорочан | 18 | 2005 |
Співтворчість–одна з ознак технології науковометодичного супроводу Т Сорочан матер. науково-практичної конф.“Активізація творчого потенціалу учнівської …, 2012 | 17 | 2012 |
Розвиток професіоналізму педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти на андрагогічних засадах ТМ Сорочан, ОМ Рудіна Розвиток післядипломної педагогічної освіти України в умовах інтеграції …, 2004 | 16 | 2004 |
Актуальні проблеми післядипломної педагогічної освіти у вимірі сьогодення Т Сорочан Післядипломна освіта в Україні, 13-16, 2004 | 16 | 2004 |
Управління школою–діяльність професійна: посіб. для директорів середніх загальноосвітніх навчальних закладів ТМ Сорочан Луганськ: Знання, 2003 | 16 | 2003 |
Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти ТМ Сорочан Педагогіка і психологія, 93, 2016 | 15 | 2016 |
Модель професійного розвитку педагогічних працівників ЗНЗ у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня Т Сорочан Шлях освіти, 11-15, 2008 | 15 | 2008 |
Професійне управління сучасною школою: навч. посіб. ТМ Сорочан Луганськ: Знання, 2003 | 15 | 2003 |
Розвиток управлінських умінь керівників шкіл у системі післядипломної педагогічної освіти ТМ Сорочан Директор школи, ліцею, гімназії, 52-57, 2002 | 12 | 2002 |
Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови Нової української школи ВВ Олійник, МО Кириченко, ОМ Отич, ТМ Сорочан, ОІ Бондарчук, ... Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і …, 2017 | 11 | 2017 |
Професійний розвиток керівників і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня (за матеріалами … ТМ Сорочан, АО Данильєв, БА Дьяченко, ОМ Рудіна СПД Рєзніков В. С, 2013 | 11 | 2013 |
Розвиток професiоналiзму управлiнської дiяльностi керiвникiв загальноосвiтнiх навчальних закладiв у системi пiслядипломної педагогiчної освiти: Дис… д-ра пед. наук.: 13.00. 04 … ТМ Сорочан | 11 | 2005 |
Безперервний процес професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти Т Сорочан Післядипломна освіта в Україні, 75-80, 2005 | 11 | 2005 |
Концепція науково-методичної робота в добу освітніх змін: традиції, інновації, перспективи розвитку ТМ Сорочан Методист 2 (14), 7-12, 2013 | 9 | 2013 |
Професіоналізм педагога в контексті післядипломної освіти Т Сорочан Методист. Шкільний світ, 57-61, 2012 | 8 | 2012 |