Підписатись
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень
РМ Пріма
Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2016
1382016
Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління
МВ Братко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2014
562014
Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток
ВВ Павленко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2015
332015
Дошкільна і початкова ланки освіти—сходинки наступності
АМ Богуш
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2017
312017
Види мотивації особистості до професійної діяльності
ОА Мірошниченко
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 87-93, 2016
302016
Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти
ЮП Шапран, ОІ Шапран
Київський університет ім. Б. Грінченка, 2015
262015
Сензитивність як психофізіологічний стан людини
ОВ Кочерга
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
25*2012
Сутнісний зміст поняття «освітнє середовище вищого навчального закладу»
МВ Братко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
242012
Міжкультурна комунікація у сучасному світі
Д Костенко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2018
192018
Моделювання процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців
ВІ Тернопільська
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016
192016
Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти
Л Хоружа
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 8-16, 2020
182020
Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії
Е Булгакова
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 46-52, 2018
182018
Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів.
ІВ Леонтьєва
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 29-38, 2019
172019
Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз
ЕА Панасенко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016
172016
Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення
Л Хоружа, В Киричок
Рідна школа, 26-32, 2013
162013
Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда
ОВ Мартинчук
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 77-83, 2015
152015
Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід
О Тадеуш
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 57-69, 2020
142020
Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання
Т Мієр
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 73-83, 2020
142020
Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір
ГІ Іванюк
Педагогічний процес: теорія та практика, 21-26, 2017
142017
Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст
ВВ Желанова
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 9-14, 2017
142017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20