Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сутнісний зміст поняття «освітнє середовище вищого навчального закладу»
МВ Братко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
122012
Сензитивність як психофізіологічний стан людини
ОВ Кочерга
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
82012
Професійна ідентичність в практиці професійної підготовки особистості
ОП Cергєєнкова
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
42012
Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування
ВІ Бобрицька
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
32012
Бібліотечна педагогіка
ОЄ Матвійчук
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
32012
Організаційно-змістові засади підвищення кваліфікації вчителів в Україні (кінець ХІХ–початок ХХ століття)
НР Петрощук
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
12012
Тенденції розвитку університетської освіти в Україні: стан дослідженості (початок ХХІ століття)
НО Терентьєва
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
12012
Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми
СМ Мартиненко, АГ Жукова
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
12012
Образование в структуре национальной инновационной системы
БП Мартиросян
Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія, 5-9, 2013
2013
Розвиток ясел в Україні у період 1940—1960 рр.
СА Васильєва
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
Зародження системи вищої (університетської) освіти
НО Терентьєва
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах
ВГ Заєць
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
Проблема дослідження інтелекту
ІМ Маруненко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
Порушення емоційної сфери як чинник деструктивної конфліктності юнацтва
ОА Чала
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
Основні періоди просвітницько-педагогічної діяльності М. Грінченко (1863–1928)
МВ Лашко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
Проблема формування в учнів географічної картини світу: теоретичний і практичний аспекти
ЯС Фруктова
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
2012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–16