Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень РМ Пріма Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 40-45, 2016 | 99 | 2016 |
Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління МВ Братко Педагогічна освіта: теорія і практика, 2014 | 33 | 2014 |
Моделювання процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців ВІ Тернопільська Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016 | 16 | 2016 |
Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток ВВ Павленко Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2015 | 15 | 2015 |
Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців фізичного виховання ТГ Диба Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2015 | 13 | 2015 |
Сутнісний зміст поняття «освітнє середовище вищого навчального закладу» МВ Братко Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012 | 13 | 2012 |
Дошкільна і початкова ланки освіти—сходинки наступності АМ Богуш Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2017 | 12 | 2017 |
Сензитивність як психофізіологічний стан людини ОВ Кочерга Педагогічна освіта: теорія і практика, 2012 | 12* | 2012 |
Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз ЕА Панасенко Педагогічна освіта: теорія і практика, 2016 | 9 | 2016 |
Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст ВВ Желанова Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 9-14, 2017 | 7 | 2017 |
Види мотивації особистості до професійної діяльності ОА Мірошниченко Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 87-93, 2016 | 7 | 2016 |
Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти ЮП Шапран, ОІ Шапран Київський університет ім. Б. Грінченка, 2015 | 7 | 2015 |
Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії Е Булгакова Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 46-52, 2018 | 6 | 2018 |
Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда ОВ Мартинчук Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 77-83, 2015 | 6 | 2015 |
Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти Л Хоружа Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 8-16, 2020 | 5 | 2020 |
Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти ОВ Вознюк Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016 | 5 | 2016 |
Підготовка фахівців у коледжах: сучасні виміри та перспективи МВ Братко Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016 | 5 | 2016 |
Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності ЛВ Козак Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 68-72, 2015 | 5 | 2015 |
Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників ІЯ Сафонова Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2014 | 5 | 2014 |
Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості НК Лебідь Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 102, 2014 | 5 | 2014 |