Підписатись
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень
РМ Пріма
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 40-45, 2016
992016
Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління
МВ Братко
Педагогічна освіта: теорія і практика, 2014
332014
Моделювання процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців
ВІ Тернопільська
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016
162016
Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток
ВВ Павленко
Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2015
152015
Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців фізичного виховання
ТГ Диба
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2015
132015
Сутнісний зміст поняття «освітнє середовище вищого навчального закладу»
МВ Братко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2012
132012
Дошкільна і початкова ланки освіти—сходинки наступності
АМ Богуш
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2017
122017
Сензитивність як психофізіологічний стан людини
ОВ Кочерга
Педагогічна освіта: теорія і практика, 2012
12*2012
Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз
ЕА Панасенко
Педагогічна освіта: теорія і практика, 2016
92016
Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст
ВВ Желанова
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 9-14, 2017
72017
Види мотивації особистості до професійної діяльності
ОА Мірошниченко
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 87-93, 2016
72016
Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти
ЮП Шапран, ОІ Шапран
Київський університет ім. Б. Грінченка, 2015
72015
Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії
Е Булгакова
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 46-52, 2018
62018
Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда
ОВ Мартинчук
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 77-83, 2015
62015
Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти
Л Хоружа
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 8-16, 2020
52020
Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти
ОВ Вознюк
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016
52016
Підготовка фахівців у коледжах: сучасні виміри та перспективи
МВ Братко
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2016
52016
Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 68-72, 2015
52015
Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників
ІЯ Сафонова
Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2014
52014
Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості
НК Лебідь
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 102, 2014
52014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20