Підписатись
Олена Голоднюк
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові інновації як пріоритетне джерело конкурентних переваг підприємств
Н Тарнавська, О Голоднюк
Економічна думка, 2015
52015
Конкурентні переваги підприємства як результат впровадження інновацій
ОС Голоднюк
Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності 1 (1 …, 2012
42012
Ефективність франчайзингу в управлінні конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод
О Голоднюк
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 122-129, 2014
32014
Стратегічний моніторинг маркетингових інновацій в моделі інноваційного розвитку підприємства
НП Тарнавська, ОС Голоднюк
Бизнес Информ, 257-267, 2016
22016
Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати
НП Тарнавська, ОС Голоднюк
Маркетинг і менеджмент інновацій, 11-27, 2016
22016
Формування інноваційної складової маркетингових технологій підприємств–виробників мінеральних вод
ОС Голоднюк
Бізнес Інформ, 407-412, 2014
22014
Формирование инновационной составляющей маркетинговых технологий предприятий–производителей минеральных вод
ЕС Голоднюк
Бизнес Информ, 407-412, 2014
12014
Екологічні аспекти формування маркетингових інновацій підприємств-виробників мінеральних вод
О Голоднюк
Тернопіль, ТНЕУ, 2015
2015
Оцінювання конкурентної позиції підприємств-виробників мінеральних вод України
О Голоднюк
Тернопіль, ТНЕУ, 2013
2013
Можливості побудови конкурентних переваг підприємств–виробників мінеральних вод методами маркетингу
ОС Голоднюк
Вісник Національного університету водного господарства та …, 2013
2013
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА
ОС Голоднюк
ВІСНИК VISNIK, 2012
2012
СИСТЕМА ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ ЯК СПОСІБ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
ОС Голоднюк
ББК 65 І-71, 88, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–12