Подписаться
Андрій Клипач
Андрій Клипач
Асистент кафедри
Подтвержден адрес электронной почты в домене chnu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2011
22011
МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЯ АДАПТИВНОГО ПРОСУВАННЯ МІСЬКОГО ПРОДУКТУ З УРАХУВАННЯМ СОЦІАЛЬНИХ І КУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТЕРИТОРІЇ
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, АЯ Клипач
НАУКОВИЙ В І С Н И К, 125, 2016
12016
Регіональний продовольчий ринок в кризовий період: аналіз споживчої поведінки
І Буднікевич, І Черданцева, А Клипач
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2015
12015
ОРГАНІЗАЦІЯ ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ
ЄВ Ткач, П Нікіфоров, Р Грешко, Н Бак, В Харабара, І Ткачук, ...
Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023
2023
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ НЕЦІНОВОГО КОНКУРУВАННЯ ЯК ОЗНАКА РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
О БУРДЯК, В ГОНЧАР, А КЛИПАЧ
Рекомендовано до друку Вченою радою Хмельницького кооперативного торговельно …, 2023
2023
Використання маркетингових підходів у сфері ресторанного бізнесу України
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2019
2019
Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2017
2017
Детермінанти структури продовольчого ринку України
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
Економічний форум, 158-164, 2017
2017
Маркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей території
ІІ Гавриш, ІМ Буднікевич, АЯ Клипач
Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць., 2016
2016
РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКІВ УКРАЇНИ В АСПЕКТІ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
ІГ Черданцева, ЄІ Венгер, АЯ Клипач
ББК 65.580 я431+ 65.9 (4УКР) 89 (4РУМ) я431 Т 654, 87, 2016
2016
Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища
ОА Баранник, АЯ Клипач
Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 95-97, 2014
2014
Проблеми та перспективи функціонування роздрібних торговельних мереж на регіональному ринку
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 89-95, 2012
2012
ИСТОРИЧЕСКОЕ РАЗВИТИЕ КОНЦЕПЦИЙ ТОРГОВОГО МАРКЕТИНГА В УКРАИНЕ
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
Економіка. Управління. Інновації, 332-339, 2011
2011
Продовольчий ринок України: сучасні виклики та перспективи дослідження
АЯ Клипач
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2011
2011
СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ
ІГ Черданцева, АЯ Клипач
ЕКОНОМІЧНА ДИНАМІКА В КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЙА …, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–15